Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Jahapp, o nu då?

Av Kattis - 4 juni 2013 00:30

Haha, har en känsla av att jag kommer bli en aning flitigare på o blogga, men kommer antagligen inte ha så mycke vettigt att komma med...


Men ja.. nu ligger man i sin egna lägenhet för första gången på jag vet inte huuuur länge..

I sin relativt nya 160 säng, typ för första gången helt själv..

Man känner sig ganska liten :O


Har gått ganska smidigt ändå idag.

har sprungit som en tok i trappen o levt rövare med hissen, fått upp marioteten av sakerna från Erik hit, så de e väl inte illa pinkat av en trähäst antar ja...

Lessnade o gav upp vid 23, o de va väl bara bra för när man knappt har tålamod för att bädda sängen har man nog stökat för mkt på en dag xD


Snabbröjde undan lite saker o hämtade Kurre, sen blev de ett stycke dusch.

Sen har ja stått i lägenheten o bara stirrat o frågat sig själv; jahapp, o nu då?

Den frågan har jag fortfarande inte fått nå svar på..

Har typ hundra-miljoner saker jag vill göra..

Plocka in grejer, rensa ut grejer, möblera om etc etc, för just nu ser det (i min mening) ut som ett organiserat kaos mer eller mindre...

Men då har vi den lilla detaljen, klockan va låååångt efter 23, jag va redan less på allt va pinaler hette, osv osv, och jag är egentligen smått trött o orkar inte..

MEN känner inte riktigt att jag har sov-ro för tillfället..

Dock lär väl de gå över om man gör en gammal klassiker, slå på en film att slockna till...


Har inte riktigt insett att singel faktiskt betyder ensam förens nu tror jag, haha shit känns så skumt att ligga själv, o framförallt i denna lägenhet...

Visst ja har sovit själv i ungefär en månad egentligen, men då har de lixom vart hos mange, nej förlåt ja mena märta ;)..

Då har de iaf funnits nån mer i lägenheten som klampat runt o gud vet vad xD

Men men, det blir skitbra i slutändan säkert!!


Saknar dock jobbet ganska duktigt just nu, bara för att detta känns så udda..

Men lite rutiner o brutna vanor, sen e man fit for fight igen eller nått, bara vägen dit som kan bli lite krokig o jävlig säkert..


Nej nu gråter mina ögon i desperat försök att få mig att inse att dom antagligen faktiskt är i behov av sömn, o antagligen resten av jag oxå, så får väl lyssna på de ändå..

Första natten e den svåraste, eller va brukar man säga?

Nånstans hoppas ja på de för ska ja springa runt o känna "jaha, nu då?" länge kommer ja väl bli en smula mer tokig än va ja redan e xD


Men ja.. skitsamma.. natti natti o tjillevippen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards