Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Kattis - 3 juni 2013 14:18

Haft en helskev natt..
Har typ inte kunnat sova så kika runt på youtube o tapoert försök att bli trött, gick ganska ok fram tills ja hamna i nå mellanläga sova-vaken..
Jag börja drömma att jag o en kompis satt o drack vin, samtidigt som ja inte sov helt utan snarare låg o nicka till titt som tett, vilket innebar att jag drömde att jag blivit full o höll på o däcka..
Nåra timmar senare vakna ja till väckarklockan o kände mig bakis.. stängde av första alarmet o somnade om i väntan på nästa alarm, vakna med migrän.. kuuuul!!

Så blev inge jobb för min del idag :/

Ska väl försöka ta mej i kragen o packa ihop mina pinaler hos mange sen e de bara att försöka börja släpa hem de :p

Ja ska hem idag, känns helt sjukt xD
Aja blir säkert skitbra!!

Nu ska ja försöka få ur mange-märta-elefant-ekkorren om hen har nå alvedom ja får sno :p

Pissväder idag för övrigt, o ja e helt jävla kaputt i huve blöh !

Aja tjillevippen

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards