Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

allooooo

Av Kattis - 6 juni 2013 14:19

Överplanerat var de ja..

Drog till jobbet en typ timme tidig, resulterade i virkesbärning o jobb utanför snickeriets portar :P
Bygga nå form av soldäck eller nått liknande nånstans runt eriksberg/norby området med grabbarna.

Varmt men gick hyffsat snabbt o smidigt, goa samtal o härlig humor, kan inte bli mycke bättre!

Fick sluta lite tidigare så drog hem o tog ut min kära kalv på en promenad i sällskap med frugan i örat :)


Sen var de bara att vända och åka iväg till bilbingon.

Gick för övrigt toppen, fick va "moneymaster" o man vart ju grymt avis på alla som satt o vann o kände

"ja vill oxå vinna massa pengar!" Eller vafan, hade ja fått hade ja kunnat ta väskan rakt av o bara gått hem,

men så får man inte göra :P


Efter de blev de hem igen, vandra o gosa lillekalv o kurrekatt.

Sen visade de sig att 2 kompisar fyller år, o då vart de ett kort spontanbesök på skeppet :P

Härligt härligt :) Sen blidde de hem, ut en vända till med kalven o sen sängen ta me fan,

o för en gångs skull har jag sovit helt okej :P


Snart är de dags för en till promenix me kalvos o möta systeryster vid bussen, så ska jag tvinga me na till affären o lura i henne läskig mat ;)

Mahahaha!


Tjillevippen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards