Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under december 2012

Av Kattis - 15 december 2012 02:25

O jag vet inte vart jag ska börja..
E tillbaka på jobbet igen, helt UNDERBART!!
Erik har börjat jobba på cykelvärkstan.
Teddy har tik-hysteri..
Nuffe/Kokos somna in i veckan o springer nu på stora gröna ängar med sin pappa, sov gott lille vän <3
Så gott som alla julklappar e kirrade.
Jag har extraknäckt i sekiteriat me mange för innebandyn igen, inte fullt lika panikslagen denna gång förens dommaren blir klubbad ner i marken, men det gick bra.
Sen även för fotboll under lucia cupen, gick över förväntan.
Grattade mange timmarna senare, trevligt trevligt.
Annars då? Träffat folk, pratat telefon, införskaffat bl.a skype, vart ute o knallat vovve.
Jag vet att jag gjort hur mkt som hellst o att ja flera vändor tänkt "dehär ska jag komma ihåg".. minnet e bra men kort..

Årets julkalender är bedrövlig o förjävlig o inte alls bra... förstår mig inte på dom som är helt lyriska över den...
DOCK (!!) Så får den ändå ett plus i kanten, o de e för att man kan se den med teckenspråk, kul kul kul :)
Fortfarande ren skit, men det blir skapligt ok ändå :p

Nu har vovve fått sin kvällsrunda, svinen mat o vatten, erik sover sen ett tag tillbaka o snart är de dags för mig med..
Hoppas magknipet gett med sig då, orkar inte xD

Inte långt kvar till jul, dubbel lycka! :p
Och innan dess ska jag ge mej på o kirra knäck! xD

Erik hade roligt åt mig natten till idag, nu e de min tur att ha roligt åt han, prata/göra saker i sömnen e obetalbart <3

Nej!! Natti natti !!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards