Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under februari 2014

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig..
Vet bara inte i vilken ände man börjar..

Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt.

Nyår firades med Mårten, Milad, Becca o massa folk, även där en jätte trevlig kväll, tackar för de :)

Keyla fick flytta vidare och Teddy fick flytta hem igen, men är inte riktigt min längre. Anledningen kan vi låta vara osagd..

Sen så är de väl läge att berätta att jag ska bli mamma!
Jag hade tänkt fira in min första lön med en öl, blev ett positivt graviditetstest istället.
Igår var jag, mamma och Emil på ultraljud o fick se vår lilla skrutt <3
Liten ville inte riktigt vara med på bild, utan visade mest ryggen, men efter lite om o men så gick det bra.
Hon som gjorde ultraljudet böka lite med magen så att bebis förhoppningsvis skulle vända på sig, o liten sparka tillbaka, de e mammas hjärta de! <3
Men allt såg bra ut o ingen spalt va hon kunde se, helt underbara nyheter!
Liten ville som sagt inte riktigt va Me på bild men vi fick efter lite om o men med ganska stor säkerhet veta om de va en tjej eller kille o har även preliminärspikat namnet, men de håller ja på ett tag till ;p
Hihi!

Graviditeten i sig går väl ok, var lite orosmoln i början o ja e sjukskriven mer eller mindre hela tiden men så får de väl vara..
Hhuvudsaken att pluttis mår bra <3

Vet inte om ja har så mkt mer nu än att ja blir "gammal" på torsdag :p

Så ja, Tjingeling!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards