Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under juli 2012

Av Kattis - 27 juli 2012 22:18

Ibland hatar man att ha rätt, prata Me mamma idag när ja va på stan o så att denna dag var på tok för bra förr att vara sann så nått Kinas måste ju hända..
Börjar Me migrän o fortsätter Me att nya telefonen från tre inte går att starta efter att jag la den på laddning..
Troligtvis tillbaka till tre i morgon o ha ett allvarligt samtal med folket där, för nu pallar ja inte Me en vända lagning igen!

Nästan så man tror att de e fredagen den 13e xD

Nu blir de snart hem o sova!

Tjingeling!

Av Kattis - 27 juli 2012 21:06

Den här veckan har ju vart riktigt bra, men idag slår allt!

Men.. vi börjar från början de brukar bli bäst slå..
Beställer hem telefon som dyker upp på onsdan, helt underbart!
Så håller på o byta nummer o krångla, men helt klart värt de <3

Ja o Erik hitta en sida som hade billiga telefon tillbehör så där gjorde vi oss en smula fattiga, men oxå helt klart värt de!

Träffa kära syateryster o drog ett varv på gränby, dunder !<3

Eckerö igår Me älskling, mamma, classe o natta. Vädret va absolut inte fy skam, maten alldeles för god, efterträtten va awesome, o allt flöt på bra :-)

O dagen idag då..
Skicka in telefonen på lagning för snart två veckor sen, så räkna me att få den på måndag, men när jag vakna hade jag ett sms som så att jag kunde hämta den idag, yeeei!
Efter en stund vakna Erik till o såg att han fått sms om att han kan hämta ut sina nya glasögon :-)
Drar ut Me teddy o kollar brevlådan efter avin, hittar paketet, dunder!
Provar lurarna o dom är underbara o allt va bara awesome!
Sen drar vi ner på stan, Erik hämtar sina glasögon o jag drar till tre.
Drar dit för att vänta min telefon o kommer ut med en helt ny..
Av någon anledning bröt dom ut min gamla mot den, varför vet ja inte, men tack o bock !
Sen fick man även ett par byxor av mamma, tackar så hjärtligt <3
O vädret är kanon oxå för den delen :)

Imorgon drar Erik till Öland en vecka..
Mange smiter på söndag, teddy blir kidnappad av mamma o kvar blir jag o Mårten :p
På måndag är de tillbaka till jobbet som gäller :-)

Nej de va väl de jag hade o komma med..
Nu ska jag desperat leta alvedon eller nått mot mitt lilla rara huvud..

Tjingeling!

Av Kattis - 21 juli 2012 21:48

"Nytatuerad", knappt sovit o mör i kroppen, men mätt i magen sitter man hemma hos mange o typ försöker kolla film xD
På torsdag blir det båt,
och närmaste dagarna har man förhoppningsvis fått hem sin lilla grej :)
*håller tummarna utav bara helvete*

Annars är de väl inte direkt mkt som hänt sen sist :p
Telefonjäveln är på lagning igen o ja har lånetelefon igen, hurraaaa!
Eller inte..
Värdelösa apparat!

Tjurar lite smått över att spotify inte vill som ja vill, o att hörlurarna pajat gör inte saken bättre heller.. Suck!

Men aja, nu har ja hämtat luft efter maten o ska in o försöka kolla film igen...

Tjingeling

Av Kattis - 18 juli 2012 13:40

Är väl kanske dags att köra in några rader här oxå.
Halvvägs in på semestern, typ bara lata dagar.
Första veckan var de ganska soligt och varmt, sen snodde någon det vädret :o
Igår kom systerysyer förbi på kaffe cigg o pratstund, trevligt trevligt <3
Annars har man umgåtts me familjen annorlunda, kollat massa film, fått på sig lite mer bläck, o lite så.
Nästa vecka får man förhoppmingsvis träffa systeryster igen,
dra iväg me eckerö me mamsingen,
annars vet jag inte vad som är planerat.. :p
Veckan efter de är de jobb igen :)
Kidnappat mårtens systemkamera o leker terrorist, vilket uppskattas mer eller mindre, men de skiter ja i :p
Annars rullar de väl på som vanligt.
Nu ska jag pussa på min karl sen ska kalven få rastas en lite bättre vända än kattis-nyvaken-tar-morron-cigg-o-vovve-samtidigt-på-en-kiss-runt-dungen-promenad :p
sen va mer som händer idag visar sig :)

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards