Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

lite förvirrad i smyg sådär..

Av Kattis - 18 juni 2013 15:01

Känns som jag börjar tappa dagarna en smula, men idag är det nog tisdag..
Det måste vara tisdag..
För igår hade jag Peppar, hon skulle komma månda, onsdag o torsdag, så igår måste det vart måndag eftersom hon inte är här idag.
Och jag är hos mamma, vilket borde betyda att jag har min första semester-vecka..
Jo det är nog tisdag!

Kalven har ju somsagt varit dålig, vi misstäbker kennelhosta...
Men han har varit spyfri i lite över ett dygn, det är bra !!
Han hostar lite till o från fortfarande, men det är okej..
För nu äter han o dricker som han ska, o har inte vansinniga hostanfall mer eller mindre hela tiden, så han borde va på bättringsvägen.. De e riktigt bra!!
Mattes hjärta, tycker inte om att se dej dålig, älskar dig! <3

Annars då?

Söndan blev bara slapp.. :p

Månda kom peppar hit, lura me mej hundarna ut i solen me en bok, läste två kapittel sen gav ja upp, vart tråkit att sitta själv o peppar ville in så sagt o gjort :p
Erik kom förbi efter jobbet o va social :p
Grannarna kom upp på en fika, härligt härligt :D

Och idag, en dag som denna när jag inte har nån vidare koll på va de e för dag egentligen, har de inte hänt mkt alls.
Gjorde nytt försök i solen me bok o hund,
4kapittel o en kort powernap senare gick vi in igen.
Nu har man ätit mat o ska väl dega framför tv:n ett tag tills kalv behöver ut igen..
Sen får vi se va som händer o sker :p så ja..

Tjillevippen !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards