Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

lite på rymmen sådär :p

Av Kattis - 16 juni 2013 12:05

Förkylningen eller va ja nu fick har typ mörja gå över, lycka :)

Tog mej hem till mamma igår o drog en nattfika med grannarna, underbart :D
Snöa in oss lite på hajar, inte helt fel :p

I morse blev man väckt av Erik o mött av dåligt väder..
Han va lite orolig för vår lilla kalv, hoppas han har blivit bättre nu, lilla hjärtat <3

Jag lyckades somna om en vända o nu skiner solen, inte helt fel :)

Ska kolla runt hos mamma va hon har hemma sen ta mej till affären,
Sen får vi se va dagen har att bjuda på :p

Pratades lite löst om att träffa grannarna idag igen så hoppas de blir så, annars blir man ju här ett tag så lär ju hinna ses ett par vändor ändå även om de inte blir idag :)

Men nä göra lite nytta igen :p

Tjillevippen!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards