Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Kattis - 18 juni 2013 15:01

Känns som jag börjar tappa dagarna en smula, men idag är det nog tisdag..
Det måste vara tisdag..
För igår hade jag Peppar, hon skulle komma månda, onsdag o torsdag, så igår måste det vart måndag eftersom hon inte är här idag.
Och jag är hos mamma, vilket borde betyda att jag har min första semester-vecka..
Jo det är nog tisdag!

Kalven har ju somsagt varit dålig, vi misstäbker kennelhosta...
Men han har varit spyfri i lite över ett dygn, det är bra !!
Han hostar lite till o från fortfarande, men det är okej..
För nu äter han o dricker som han ska, o har inte vansinniga hostanfall mer eller mindre hela tiden, så han borde va på bättringsvägen.. De e riktigt bra!!
Mattes hjärta, tycker inte om att se dej dålig, älskar dig! <3

Annars då?

Söndan blev bara slapp.. :p

Månda kom peppar hit, lura me mej hundarna ut i solen me en bok, läste två kapittel sen gav ja upp, vart tråkit att sitta själv o peppar ville in så sagt o gjort :p
Erik kom förbi efter jobbet o va social :p
Grannarna kom upp på en fika, härligt härligt :D

Och idag, en dag som denna när jag inte har nån vidare koll på va de e för dag egentligen, har de inte hänt mkt alls.
Gjorde nytt försök i solen me bok o hund,
4kapittel o en kort powernap senare gick vi in igen.
Nu har man ätit mat o ska väl dega framför tv:n ett tag tills kalv behöver ut igen..
Sen får vi se va som händer o sker :p så ja..

Tjillevippen !!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards