Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Lite snabbsammanfattning sen sist kanske är på plats..

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna..

Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.


Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, helt jävla underbara <3


Nu har man semester igen.


Va hos pappa förra helgen o hälsa på honom o syskonen, dunder!


Annars har de vart samma gamla vanliga, träffat folk osv osv


Va kattvakt åt kusin i helgen, gosepluttarna :)


Nu har ja teddy hemma oxå :) <3


Kurre har fått vart ut på sin andra ordentliga promenad, tack vare mårten. gick ganska bra :)


Annars är de väl okej, har väl ett mindre bakslag för tillfället men sånt händer..

Hoppas på o lyckas samla på sig lite ny energi under semestern ..

Men men allt löser sig


ja e trött som fan så ja ska ut me kalven sen typ slagga/slå på en film..

Så ja, TJILLEVIPPEN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Av Kattis - 23 juni 2013 00:33


Gårkvällens humör fick lilla fröken att så gott som dygna, har väl lyckats få en 3 timmars sömn under dagen. Börjar känna mig sliten nu, vilket ändå e ok me tanke på va klockan är. Mamma o vi drog förbi affären här i heby idag o handla, o jag hit...

Ovido - Quiz & Flashcards