Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under juli 2010

Av Kattis - 12 juli 2010 21:57

Jag o Erik är nere på öland :D

men ska väl ta de från början :P


Fixade ordning hemma lite sen åkte vi till mamma, lämnade hund o så. följande morgon så var vi på väg mot öland, o i ovanligt god tid.

gick upp runt 5 för att göra oss klara att åka till stoclholm, tänkte ta ett tåg som gick runt 7 så vi va i stockholm till typ 8 så vi hann ta oss vill ölandsbussen till 9 utan att strässa, o var på uppsala station redan vid 6tiden. allt flöt på bra o även om vi var ute i god tid så kändes väntetiden inte så lång.

Bussresan dit kan väl diskuteras.

Chaufören körde emellanåt som om han fick körkortet i flingpaketet samma morgon, bl.a så somnade jag en vända o helt plötsligt vakna jag av att jag nästan satt nere på golvet istället för på sätet, då blev ja sur, dom som känner mig vet hur mitt morgonhumör är, samt va ja tycker om att bli väckt på dumt sätt :P

Sen vart den oxå -_-


I övrigt så har det flytigt på här nete på öland.

Badat typ varje dag, vart nere på stan o åkt massa bil samt hälsat på eriks farmor. Trevligt trevligt :D

De som e mindre trevligt är väl alla jävla kryp, framförallt mygg o bromsar!

tror ja kom fram till 57 myggbett när ja satt o räkna dom igår, fy fan säger ja bara! o färre blir de inte heller -_-

o varmt är de oxå, de e ju nästan illa när de e svalare i bilen än ute, annars har de vart lika varmt inne som ute.


MEN gott folk de e synd o klaga när det äntligen e sommar o varmt!

haha fast ändå tänker ja klaga lite til :P fått skavsår på innerlåret av badbyxorna, svider som fan!

skavsår av nya skorna (ovanligt va?)

o sen har ja tappat förlovningsringen i havet/sjön :'(

ja o Erik bada bland maneter o sjögräs,

ja e ganska "fjollig" när de e "äckelpäckel" runt mig. IAF..

Ja krama erik o kände nått mot handen, får för mig att de e nå manet eller nått skriker o skakar på handen, en stund senare inser ja då att de va ringen ja kände o i samma veva tappade.

Jag o erik leta i typ 30 min utan resultat.

o nog för att vi funderat på o skaffa nya då dom vi har är förstora, men man behöver ju inte tappa den för de :(


I övrigt så skiftar ja i mående o humör om vartannat, inge vidare ku men så är det, men de kan ju ha sina orsaker.

Ovannligt hög värme, nyrligen höjd dos så kroppen håller på o vanjer om sig..

ja de kan bero på mkt.


Haha o bara för att ge er en inblick i hur fjollig ja e så kan ja bjuda på en ganska komisk historia. Ja o erik gick till friggebon för att sova en kväll, o me oss följde en mal eller va de nu va för ått, en STOR jävel :O

åt minstone me kropp som va en 3cm lång (nej ja överdriver inte för en gångs skull!)

Natt ett sa ja att den fick va kvar om den stanna där den satt o så va de inge mer me de, men natt 2 så flög den rut ovanför huvudet.

ja skriker som en halv idiot o råkar skalla erik i samma veva.

Efter ett tag lyckas ja få upp erik ur sängen o han fångar den i en plst flaska, o då va ja nöjd igen :P


Storhandlat har vi typ gjort oxå :D

Mamma skicka ner oss för att köpa en vargtröja åt henne, men affären var inte kvar. men istället hitta ja en annan varjtröja som gick minst lika bra :D o så köpte vi en typ tröja till miotten :D


Till mig har ja köpt en "spontan-köps-keps" och en keps som ja letat efter i år o dar, (eller ja ja har letat efter modellen på kepsen i år o dar iaf, motivet var bara fint ändå ^^). Har oxå köpt solglasögon, skor, piercingar o GLASS! <3


men nu ska ja kolla på tv.

MORS!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards