Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Kattis - 8 juni 2013 03:11

"De e så skönt att komma hem.. för när du ser mig blir du lycklig"

Dessa rader tillägnar ja min goa katt även fadt ja inte är säker på att de e mej han äar glad över att se eller o de e de faktum att han förknippar mig med påfylld matskål..
Men just nu skiter jag i vilket för de e allti skönt att känna sig välkommen hem.
Lilleplutt har varit ensam länge nu, stackarn...
Men han verkar ha klarat sig bra ändå.

Hade ju syrran här över natten aen blev de hem till mamma o dumpa henne o kalv,
Sen iväg o jobba, kunde gått bättre ...
Ner på stan litw snabbt sen vidare till mamma o gratta natta.

Efter de blev de lite vin o typ två öl me sandra följt av etage o kareoke xD
Men kul va de :)

Nu e man hemma igen o ska sova me en övergosig kurre :) imorron blire hämta kalven från mamma igen :p

Så nu säger ja tack för idag, slut för idag o tjillevippen!!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards