Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under december 2009

Av Kattis - 22 december 2009 23:22

Nya trevliga nyheter...

Än en gång skriker de nej nej nej i huvudet,

än en gång har du inget annat val än o bli frisk!

Håller tummarna att det inte är så illa o att du blir bra snart!

Tänk att de oftast drabbar de bästa, härligaste o underbaraste personerna man känner? de e ju bara fel...

Se till att bli frisk så man får träffa dig snart igen <3


Jul om 2 dar, lov från idag o 3 veckor fram, härligt!

Annars så har vi pappas vovve Maja på besök här i lilla uppsala :)

Jätte mysig sak dendär ^^

råttorna växer som ogräs o lika så mitt hår :P

Fröken fräken e igång me piercingar igen (a) hihi

Fru var förbi en vända o bytade juleklapp med mig idag :P

24 blir de en tur till Eriks mamma, sen vidare till salahages alldeles egna dårhus :P

skämt o sido, de e mamma o dom vi ska till :P

Lite nyfiken på va pappa hittat på i julklapp, aja bara 2 dar kvar tills man får veta :P

Sista vändan me maja nu, sen bums i säng :P


Bajbaj <3

Sov sott ^^

Av Kattis - 13 december 2009 02:16

Lite hjälp me min blivande tatuering sökes då,

kryxet är: vilket håll ska den va åt :P


 en tiger på skuldran/ryggen,

ignorera vingen!

eller

   Tigern kommer se ut ungefär som undre bilden fast ev spegelvänd om det nu blir den...


Så, nu skulle jag bli jätte glad om jag kunde få lite åsikter om vilket som ser bäst ut, för jag kan inte bestämma mig.


I övrigt händer inte mkt här, praktiken e slut o jag saknar mina ungar,

sitter å e lite paranoid till o från, å är jävligt trött så ska sova när jag skrivit klart detta.

fick jätte gulligt halsband av dom på praktiken (bild på de kommer någon gång) :)

snart e de jullov, ska bli jävligt skönt om man får säga så :D

O älskling har fått praktik plats förresten :D på ett hund dagis, kul kul :)

Valpsjuka, o hundsjuka över huvud taget, sprider sig över hemmet :P

Men ska nog låna hem Maja över jul medan pappa o dom e i Danmark så de kanske går över ;)


nu vet jag snart inte vad jag själv heter så vi skrivs en annan dag!

god natt o sov gott


BajBaj <3

Av Kattis - 6 december 2009 13:12

Får vi ta o ändra på :P


Jag mår toppen idag o e jätte skrattig, hihi ^^

Igår va Ja o Erik o några till i sävja på fest hos lollo o sabrina

trevligt trevligt :D

kvällens höjdpunkt var helt klart lollo hela kvällen,

du e ju bara för underbar kära lilla joker <3

i övrig hade ja o erik oflyt på förmiddagen, men de löste sig på kvällen :)


Vad har annars hänt då?


Praktiken går kanon, bara älskar "mina" barn :)

Doch så har dom ju sina stunder, o vissa kan verkligen gå en på närverna *suck*

men där emellan ä dom underbara.

en av töserna hoppar på kryckor efter en incident på idrotten, gjorde illa knät :(

hoppas de blir bra snart :)

Vi har suttit o pysslat, gjort kottekransar o hyacinter ,

fast min kotte krans har inte lyckats tagit sig till gottsunda än, den ligger hos mamma xD


Jag insåg att jag har seriösa problem o stava :O

tur att de finns sån där rättstavnings grej xD


Annars händer inte mkt,

Ska ta tag i julstäd o pynt en vacker dag,

men alla julsaker ligger hos mamma så de tar nog ett tag,

men senast nästa helg är planen att få de klart :P

kommer troligtvis stressgöras i sista minuten, typ dagen innan, men men x)

apropå jul, årets julkalender (som jag typ missar varje dag men ändå)

verkar vara en av de bästa på många år :O

Har lyckats se första o typ 3e, haha lyckat (y)

kalla mig gärna barnslig som kollar julkalendern, men de kan ju va kul så måste ju kolla xP

Julklapparna är så gott som klara, sååå sköööönt :D


en annan sak jag insåg är att jag är mkt för xD x) osv idag :P skoj ^^


Nej ska försöka kolla om interflora har öppet nere i centrum, sen ev gå o hämta ut ett paket där :)

annars ska ja väl ner o handla ändå men aja :P


i övrigt kommer väl de inte hända så mkt idag skulle jag tro,

slappa, kanske försöka plugga lite, sticka

(haha jag har blivit gammal xO hihihi, nej men så illa är de inte, blev smittad av några på praktiken, 3kants sjalar/halsdukar (y) me like ^^)


Fruktansvärt sugen på pizza o kebab o hamburgare o tja bakis käk helt enkelt ^^

fast så jävla bakis e ja inte, typ inte de minsta alls faktiskt, bara jävligt skrattig hihi,

o jag mår bra, såååå jääääävla braaaa! :D:D:D <3


o bara för att ja känner för de så tänker jag berätta att:

jag älskar Erik Olsson oändligt obeskrivligt enormt gikantiskt mega massa jätte mkt, o oändligt massa enormt  o obeskrivligt mkt mer än de <3

Han gör mig lyckligast i världen <3<3<3


nej kolla interflora, dra till centrum, ta en cigg, fixa nå o käka, va social me älskling, sticka, plugga, städa osv är dagens (o veckans) att göra, iaf dessa ^^

tjopp tjopp


baj baj <3

Ovido - Quiz & Flashcards