Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Kattis - 30 augusti 2012 14:24

Kan väl inte påstå att de hänt så mkt direkt.


Jag har inte fått tillbaka min jävla telefon från tre än, MEN den har tagit sig till verkstaden!

Kors i taket tog bara 20 dagar..

Nu är internete på lagning oxå,

längtar inte till den dag jag slipper skiten o har bara en telefon för första gången sen jag vete fan när :O


Själv ligger man hemma smått förkyld o paj i hela kroppen.

Magen e skum, armen är läskig, nacken gör ont o höfter/ben strejkar.. Awesome.. eller inte!!

Allvarligt, va kan de va för fel om de känns som man har "myror i armen" i ett rakt sträckfrån tumme till armväck??

För så har de känts i tre dar nu samtidigt som de typ domnar bort i gör ont om vart annat :S

Helskumt!

o de enda man får när man ringer sjukupplysningen är: "Ingen aning om va de kan va.. Det går nog över, hör av dig eller åk in om det blir värre.."

Men hur det skulle bli värre säger dom inte!

Ringer tillbaka om en vecka:

"hej, öööh, jo min arm har ramlat av, så jag antar att det har blivit värre nu.. öööh.. vad gör jag?"

eller vadå? *suck*

Haha tror ja fick en släng av "drama queen", men hallå va fan..


Annars är det väl samma gamla vanliga skit som händer skulle jag tro..


Får väl se när jag kommer på att jag glömt skriva igen ;)


Tjingeling!

Av Kattis - 6 augusti 2012 11:40

Kommer inte ihåg va ja skrev senast som vanligt så ja xD

Hur som helst..
Erik har rymt till Öland o jag saknar honom grovt!
Han skulle vart hemma nu men dom va inte riktigt klara så han blev kvar längre :-(

Tre telefonen är inne på läggning för tredje gången på typ en o en halv månad..
Får antagligen hämta den imorgon då den i e fjollträsk nu, hoppas den funkar som den ska denna gång för ja pallar från inte Me lånetelefons eländet o_O

Igår hitta man en av kutter-bollarna död i buren :-(
Han magrade ordentligt på nån dag så nått var antagligen knas Me honom, men inte mindre tråkigt för de..
Min lilla bebbe, du är på en bättre plats nu,
sov så gott <3

Annars då.. Har typ bott hos mange sen Erik åkte.. tycker inte om att va själv xD
Jag o Mårten har möblerat om hos mange o bökat o krånglat medans han har vart på rymmen han oxå.
Vart åt helvetet bra *stolt*
Annars har de inte hänt mkt, spelat, kollat film, vart på stan.
Va på skeppet kvällen innan mange drog o timmarna efter Erik lämnade stackars mej :-P
Förutom att en fattades så var de kul :-)

Tillbaka på jobbet, känns awesome!
Haha återinvigde mina inlines oxå.
Haha spontan dum jävla tanke, men så blev de.
Va så jävla länge sen så va lite stappligt, sen har man nog fått lite sämre kondis oxå men sikt samma.
Fram kom jag, en rökpaos tog ja, en vurpa gjorde jag o skavsår fick ja, inte illa pinkat av en trä häst ;-)
O vurpa va faktiskt delvis en bils fel, men så kan de gå. Nöjd ändå :)

Nu blir de möte sen jobbet igen. Tjingeling!!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards