Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Kattis - 14 mars 2010 16:22

HAHA NU har jag hittat min jävla plånbok!

o jag känner mig så dum!

Haha den låg i hundväskan av alla jävla ställen.

antagligen hade jag den i fickan på tröjan som låg på väskan o i sin tur har plånboken ramlat ur fickan ner i väskan.

O jag har kollat runt där flera gånger, bakom väskan under väskan runt väskan, överallt förutom i väskan!

Råttorna har till och med sprungit runt där o jag har fångat upp dom utan att se plånboken...

hahahah va ja känner mig dum!

men samtidigt är de jävligt skönt att den var hemma trotts allt, men suck!


fick nå jävla snilleblixt att ja hade känslan av att den låg där någonstans o mkt riktigt, men ja har ju kollat runt där flera gånger som sagt o nu känns de bara dumt xD

Prata me mamma i tele nyss o sa att ja hitta den,

o nu e känskan: jaha va gör ja nu då?

för min helg har ju kretsa kring "hitta plånboken" o nu har ja ju gjort de xD ååååh


aja ska röra mig ut me hunden nu,

sen blir de kaffe!


haha nu har ja ältat samma sak 100 gånger känns de som xD

vi hörs!

MORS!

Av Kattis - 14 mars 2010 15:58

Inte för jag vet om det intresserar någon här men ändå :P


På min billdagbok, http://ktts.billdagboken.se/, har jag ändrat så bara inloggade kan se den,

men har ett gästlösen..

så har du ingen bilddagbok men vill kolla min ändå så får du hojta till så får du gästlösen ;)


Bara kände för att berätta de ^^ MORS!

Av Kattis - 14 mars 2010 15:10

gammal nyhet, ja vet men ändå..

har inge större ork o leta just nu heller, känns som sagt meningslöst nu...


Idag har jag vart vaken sen strax efter 8, fråga inte varför..

Vart ute med hunden o ska snart ut igen insåg jag när jag kolla klockan :P

Inge fel på vädret i sig, ganska skönt faktiskt,

men de skulle inte skada om de inte va så jävla halt som de e  :O


Annars så har jag sutti o rita av bilder från datan,

haha har man ingen skrivare så tager man vad man haver ^^

gick faktiskt oväntat bra :D

O inte helt otippat så har jag gett mig på o gravera idag igen,

fast nu blir de ingen bild på de jag gjort för de ska bli present ^^

o de e ju inge kul om personen skulle hitta hit o se de i förväg (a)


Annars så har jag sutti o nördat tv-spel igen o,

om man får skryta lite, ja e så jävla bäst :D

Haha har hittat allt nödvändigt på alla banor jag gjort hitills o hittat en ny bana jag kommit halvvägs på :P

OJoj va ni e intresserade av att veta de? xD


Haha äh skit samma huvudsaken är att jag uppdaterar, visst? :P

sen att jag inte har så mkt o komma me just nu, de e smällar man får ta :P


I morgon är de måndag = Ledig

Systeryster har lovat o ringa då oxå, om hon kom ihåg de :P

så de visar sig haha :P

Erik börjar på praktiken o jag har heldag med hund o hem..

= ett sista tappert försök att hitta plånboken?

tänk att göra en sån sista ansträngning idag o imorgon,

sen jävlar har jag gett upp!


Justja! en annan sak ja glömt säga är att jag fått hem studentmössan :D

riktigt fin om jag får sägat själv :)

drar väl upp bild på den någon gång, men inte just nu :P


De va väl allt för stunden...

Att göra närmaste timmen lista:

*skriva klart

*kaffe o cigg paus

*rasta vovven

*hoppa på Erik :P

*kolla tvättid

Vilken ordning o vad som blir gjort visar sig men de e de som ligger i tanken iaf,

o kolla nu e första klar ^^

haha!


Ha de!

Bye bye <3

Ovido - Quiz & Flashcards