Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Kattis - 1 mars 2010 18:57

Då va de dax för ett alltid lika roligt gommöte.

MEN - hör o häpna ! - de har börjat komma in vettigt folk i den världen :O

ska få hjälp med min käke är de tänkt, bara o hålla tummarna (y)

annars så har väl dagen gått ut på o inte få spunk på omgivningen o stirra på väggarna, för att sen få komma in o babbla hos läkarna, i en typ kvart...


Jag o mamma tog en vända på stan o ja hitta skor,

sen krocka jag med kusin o hitta jeans,

sen kom erik ner på stan o vi kolla på en grej vi ev köper till hans bror när han fyller :P


Annars så har vi vart hos mamma i helgen o nyss gjorde jag ett test:

http://www.telenor.se/mobiltest

tyckte de va kul så har du inge bättre för dig så tycker ja att du gör de ^^


nu e de 2½men på tv sen ska jag ut me hunden :P mors!

Ovido - Quiz & Flashcards