Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Kattis - 13 mars 2010 21:00

plånboken fortfarande borta :(


nu senaste kvarten har ja sutti o roat mig med min hobby:

glasgravering ^^

(bild kommer längre ner!)


Hitta som sagt inte plånboken idag, gör en fortsatt kraftansträngning i morgon,

sen ger jag fan upp!

Annars har de inte hänt mkt,

Eriks pappa kom för bi en vända o heja kolla lägenhet o hund, trevligt.

o ja har kollat på "hajar som hajar" o va ja hade kul då ^^

nu e de mr been o snart dax att gå ut me vovven.

kanske blir nå mer graverat innan kvällen e slut :D


jaja här kommer bilden vi hörs o skrivs osv!

mors :)


   dock inte världens bästa bild men hoppas den duger :)



höhö lisa, ere inte uppdaterat nu, då vette ja 17 :P

Av Kattis - 13 mars 2010 16:15

Där jag gått lös hittills utan resultat:

*Hallen

*Sov-/Vardagsrum 

Sånt jag hittat som jag inte letar efter just nu:

*Saftflaskan xD

*Mobil luckan
*Jävla massa pantflaskor o burkar 

Plånbokens status:

Gone Gonnare Plånbok xD!


Nu börjar de kännas totalt värdelöst!

Har inte kollat soffan än, men den har ja snabbkollat förut o inte hittat nått så har inte så höga förväntningar på att den finns där....

Erik o hans pappa e på väg hit,

Ta en promenad me hunden o en cigg innan dom kommer är nästa projekt...


Har kollat på alla tänkbara ställen (efter jag kollat ordentligt i soffan),

o sitter o funderar över om man verkligen ska bli så desperat att man börjat frosta av frysen i hopp om att den ska dyka upp...

Som de syns har ja börjat tappa hoppet på riktigt om att den finns här...

Surt sa räven, surare sa storken, förjävligt säger jag...


Aja har fortfarande soffa kök o badrum o kolla i...

(Badrum? nu börjar de bli väl desperat..)

Kan ju passa på o boka tvätttid så ja kan kolla igenom tvätten oxå (i)

(tvätten? men snälla lilla Kattis :O ta dig samman i hjärnkontoret kvinna, hur stor är sannolikheten att den ligger där?)

HAHA bara därför ligger den där eller vad? xD

Nej nu ska ja sluta prata me mig själv o göra lite nytta,

Lär ju visa sig om de e rätt eller fel...


Fortsättning följer, antar jag...


GOD JUL!

Av Kattis - 13 mars 2010 13:56

Nu har Erik dragit iväg till sin pappa,

så medan de e bara ja o Teddy hemma så kör jag operation "hitta plånbok"

(ja samma operation har typ 100 olika namn)

Som ja sa så har jag ju förlagt plånboken,

o skulle leta igenom hela lägenheten för att förhoppningsvis hitta den här någonstans.


HAHA kommer väl sluta med att jag desperat letar på de mest ologiska ställena, som typ frysen xD


Där jag gått lös hittills utan resultat:

*Hallen


Sånt jag hittat som jag inte letar efter just nu:

*Mina hundbitna skors kompisar xD

*Eriks vantes kompis o min vantes kompis


Plånbokens status:

Borta !


Fortsättning följer!

nästa station: Sov-/Vardagsrum

Ovido - Quiz & Flashcards