Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

ååååh va ja känner mig dum! fy fan va ja känner mig dum åååh!

Av Kattis - 14 mars 2010 16:22

HAHA NU har jag hittat min jävla plånbok!

o jag känner mig så dum!

Haha den låg i hundväskan av alla jävla ställen.

antagligen hade jag den i fickan på tröjan som låg på väskan o i sin tur har plånboken ramlat ur fickan ner i väskan.

O jag har kollat runt där flera gånger, bakom väskan under väskan runt väskan, överallt förutom i väskan!

Råttorna har till och med sprungit runt där o jag har fångat upp dom utan att se plånboken...

hahahah va ja känner mig dum!

men samtidigt är de jävligt skönt att den var hemma trotts allt, men suck!


fick nå jävla snilleblixt att ja hade känslan av att den låg där någonstans o mkt riktigt, men ja har ju kollat runt där flera gånger som sagt o nu känns de bara dumt xD

Prata me mamma i tele nyss o sa att ja hitta den,

o nu e känskan: jaha va gör ja nu då?

för min helg har ju kretsa kring "hitta plånboken" o nu har ja ju gjort de xD ååååh


aja ska röra mig ut me hunden nu,

sen blir de kaffe!


haha nu har ja ältat samma sak 100 gånger känns de som xD

vi hörs!

MORS!

 
 
Linnea

Linnea

14 mars 2010 16:31

fin blogg:)

http://linneano.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards