Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Uppsalas väder = katastrofalt... ge mej våååååååååår

Av Kattis - 23 mars 2010 13:30

Här sitter man i skolan o får mkt gjort, eller jah, typ...

Hahaha vi e lixom 2 pers o inga lärare eller nått sånt,

sitter vid varsin data o smågör de vi ska göra, o massa vi inte ska xD


Haha sitter mest o tjatar ja vill... om vart annat, om o om o om o om igen :P


mej men aploder till mig var faktiskt jätte duktig förra veckan :P


bara för att va dryg tänker ja köra min ja vill lista,

eller ja, en bit av den...

Jag vill:

* gadda mej

* pierca mig (vette fan varför o vart bara vill xD)

* att snön ska försvinna

* att de ska bli vår

* HA KAFFE

* sluta hosta

* ha Erik!

* gadda mig mera

* ha ännu mer kaffe!

* ha godis/macka/fika/nånting

gaaah vill massa xD

* å att faffa ska va häää :O


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Från i söndags

     

Nu sitter vi här, ja min fru o hundarna o söker skydd, i en lekgrej vid nån skola i Gränby xD

  

o hundarna ser ut typ så, (o vi me för den delen) täckta i snö xD


O när vi sitter här, i en barngrej i gränby, helt nersnöade,

då undrar vi INTE hur de ska gå för sverige,

nej vi undrar va vara kvigor ska heta xD

Haha eller möjligt vis vart vi ska söka skydd,

välj själv vad som låter rimligast :P


Vi fick ju för oss att vi skulle ses o busa av hunradna,

o hade ju lixom räknat me nå väder som dehär:

  

(de va inte kul o gå där btw, blött blött blött!)

men i stället så fick vi världens snöstorm :O haha men de hindrade tydligen inte oss xD

ja va säger man? vi e som vi e? xD


Hur som haver så tog vi skydd hos mamma en stund iaf...



och nu hoppar vi till nå helt annat...

Va de de för jävla väder vi har?

Lördag - varmt soligt kanon väder

Söndag - snöstorm klass 1 (!?)

Måndag - fint kanonväder igen

Och idag(!) SNÖ IGEN!

vafan vill ju bli av me skiten !!!!!

åååååååååååh

 

Nej nu kanske man ska försöka göra de man ska igen...

Vi skrivs


Mors!

 
 
Friickii

Friickii

11 april 2010 15:00

Bröstvårtan :D

http://www.friickii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards