Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 29 april 2011

Av Kattis - 29 april 2011 17:55

Som sagt, idag är det aj aj i nackeo rygg o fotjäveln...

Foten står de om i ett tidigare inlägg,

fortfarande samma anledning som inte vill ge me sig..

Sen var jag ju duktig o tvätta igår, me packade lite dumt så säcken ja hade på ryggen var toktung, inte för att ikea kassen va så mkt lättare me resterande kläder o tvättmedel, men ändå, så ja.. synden straffar sig själv? haha xD

Aja gjorde nå vettigt iaf *tummarna upp*


Idag är för övrigt bara slöööö!


Så ja inte mkt mer o säga, ska dra iväg o käka hos eriks mamma lite senare :)


Nu vet ja inte mer va ja ska säga om dagen, så ja...


De flesta är väl igång med Kvalborg Valborg o Finalborg,

själv kommer jag nog "fira" denna helg me att va hemma, glo tv o äta godis o annat gott, samt den omtalade colan ska drickas upp :P

Men ni andra får ha de så kul!


Trevlig helg!


______________________________________________________________


Så skärmar vi av där så tänkte jag övergå till något helt annat:

Mitt HÅR!

HAHA jag är igång igen, ja... Färga ju håret rött i samma veva som ja klöpp mej,

i början av februari tror ja de va.. så ja,fin utväxt o de röda börja bli mer brunplaskit..

resultat, dax att färga håret :P

Tanke: länge sen man hade ljusbrunt hår..

sagt o gjort!

   blekte då ner håret för att kunna få de ljusbrunt på bästa sätt... (notera resultatet efter en nerblekning(!) jag har hittat min nya favorit, för jävlar va den tog! o fick typ platina blondutväxt på köpet, riktigt vackert!... not...) Dan efter färgade jag igen, skulle då bli ljusare brunt, men va de skulle bli o blev är två skulda ting tydligen....


Dagarna gick o igår kväll fick jag för mig att träna in cykling med hunden o va sugen på cola, så vi tog cykeln åkte upp till årsta hallen, jag går in o handlar o kommer ut me cola o slingfärgning...

Tanke: Ska ja ändå va brunhårig så kan man ju få åtminstone lite variation i de med slingor...

   tanke slingor, blev väl mer eller mindre hela överhåret slingrat, men ja e så åthelvete jävla nöjd! :D


o så grymt tacksam att nacima hade lust att hjälpa till för tror fan inte jag hade klarat det själv :D <3


Lagom vackra bilder, men de bjuder ja på :D man typ ser ju i alla fall :P


Men som sagt, trevlig helg !

Ovido - Quiz & Flashcards