Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Kattis - 26 april 2011 21:56

Ganska härlig påsk, faktiskt :)

Kvar i härliga salabacke, umgåtts me grannarna,

träffat min kära fru o hennes gubbe,

haft DUNDERVÄDER!

Traskat me morbror o hundarna en vända,

spelat massa kort o tv spel :)

Vart o hälsatpå mamma några gånger o cyklat som en tok :P

Min gubbe rymde till öland me svärfar o sin bror, o nu e han hemma igen :D


Idag har ja vart me kontaktpersonen, vi käkade på o'yes, solade solarium o vandra ett varv på gränby :p

Haha aldrig solat solarium förut så de va en upplevelse, höll nästan på osomna till för de va grymt skönt, sen börja den låta o ja vart halft vettskrämd, innanja insåg att den typ blåste kallluft av nån anledning? Haha , jadu.. inte sista gången iaf :)


Annars är väl läget typ oförändrat från sist?

Haha ända skillnaden e lite brunare o mycket mer ont i fötterna xD

Vända 1: Tisdag, tog hunden o cykeln o åkte ner till stadsparken för o lämna majas matlådor, (blev dock kvar lite längre än tänkt xD) hur som haver.. på vägen dit hamnade ja i en buske på vaksala torg me cykeln, de va fot 1 som fick aj...

(teddy ville kissa men han fick vänta tills vi kom över gatan, vi kommer över ja släpper lite på kopple o skulle bromsa, men så va de en tant som promt skulle gå precis vid busken så jag svänger undan o typ glömmer att bromsa eller nått, van me handbromsar på båda sidorna av styret o de va haden ja hade hunden i som har handbromsen så ja... glömde väl bort pedalbromsen antagligen? vette fan men in i busken for ja, hunden klarade sig dock!!)


Vända 2: Krogen me maja i lördags, fråga två polare som hrtod i baren om dom skulle me ut o röka, kollar inte vart jag stog o rasa ner, aj i fot 2...

(Va på kalas/farbror melker, stora dansgolvets bar står ju lite upphöjt jämnfört me dansgolvet, missade nergången o ja.. DUNS!)


Vända 3: Ducha idag, klädde på mig, gick ini badrummet för o leta hårborste.. Du ser vart detta är på väg va? DUNS så bricka jag fot 2 igen, knä 1 åkte ner i golveme en smäll, lyckades rispa sidan av hand 2 på dörren tror ja, eller nått annat.. o vet inte ruktigt hur men arm 1 typ vreds, avtar att de va när ja sulle ta emot mej? ONT gjorde de iaf.. fast nu e de typ barafötterna komm känns av xD

(fot 1 etc sitter på vänster sida o 2 är då höger, ingen aning om varför de blev 1 o 2 men aja :D)


Allt gjort i nycktert tillstånd, vilket är lyckat då jag faktiskt va på krogen..

å foten lyckades jag göra illa bland de första jag gjorde, så duktigt..

Haha menar, kan inte ens skylla bort den som en "fylle miss" xD

men ja har en annan att skylla på, klumpighet :D

eller med andra ord, en klassisk-kattis-klanteri vecka xD


Ehm ja, givande inlägg? ooohjaa!

nu ska jag halta ut på balkongen o ta en cigg :D

fortsättning följer xD


gla påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards