Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kattis - 14 april 2011 23:59

Ibland skriver man inte alls, o ibland lyckas det bli flera gånger på en kväll..

Otroligt! Blir dock inget långt inlägg, utan:


Tänk att ett samtal kan få den omtalade karusellen att dra ett frivarv I högt tempo... Helt sjukt !

Eller ja, precis som de mesta annat...Aja.. Allt löser sig, visst?


Har vart ut på kvällsvända me kalven så nu återstår att sova..

Glad påsk

Av Kattis - 14 april 2011 20:56

Åkte till mamma I måndags o senn dess har man vart kvar..

Mamma "åkte" I tisdags, så blev barnvakt I två dar eftersom syster "åkte" idag...

Bara vänta o se hur länge denna karusell tänker snurra o sen hoppas på det bästa.


Plusset med att karusellen är igång är att man är nära nacima kahina o nadia så man kan spendera lite tid me dom :)

Inte en dag för tidigt :p


Just nu är jag på väg till jenny lite snabbt o ska lämna en grej :p

Har sånt flyt med bussarna :p

bussen ja skulle byta till går halv, så bestämde mig för att gå en bit längst med hållplatserna, o när jag är vid slottet dyker en kelsjuk kisse upp från ingenstans o skräms. :p Så klappa den en stund :) myyys :)

Fast den blev skrämd av en buss o skutta iväg, o tur var väl de, annars hade jag nog lyckats missa bussen som kommer om nån min oxå :p


De va väl dagens lägesraport xD

Glad påsk ? :p

Ovido - Quiz & Flashcards