Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Kattis - 19 november 2009 17:45

Ingen bra dag alls, fyfan skulle inte gått upp...


väckarklockan ringde inte, så försov mig till praktiken...

medan jag letade nummer så ringde handledaren,

passade på o fråga om ja kunde ta ledigt denna dag o försöka ta vaccinet i stället o ta igen timmarna sen, o de gick bra.

Ner till vårdcentralen för att stå i kö o vänta på att vaccinet tar slut 2 pers innan mig, underbart (y)

sen så skulle jag iväg o jobba av nån anledning, o när man kommer dit så är de tydligen inget idag, fantastiskt...

Bara snällt vända o hoppa på bussen tillbaka hem igen...

höll på o bli påkörd av en fartgalen taxi som kom från ingenstans,

sen stanna hissen på vägen upp, dock var de bara nån som tryckt...

som om inte detta räckte så hoppade hunden på datan (ett under att den funkar)

o jag brände maten (y)


hoppas på bättre dagar...


bajbaj<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards