Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Kattis - 2 november 2009 23:46

Nu har vi kollat på dedär programet, på 5an typ halv elva...

dedär då man ska bli utsatt för saker å vara tyst...

ganska kul x)


Nu sitter vi klistrade vid tvn med varsin handbontroll och kör need for speed - undercover eller nå sånt,

eller ja, nu sitter bara Erik klistrad eftersom jag skriver, men nyss :P

Jag är urusel på å köra insåg ja ganska fort, men började gå lite bättre i slutet :D

vann en gång :D *stolt*


På torsdag ska ja till Lidl igen å se om dom fått in de jävla voffelgärnet!

3e gången gillt, eller vad är de man säger?

de är väl bara att hoppas på det...


Och nu då?

Fick ett jävla sug att virka, only one problemo: ingen virknål...

snyfft för de... men men de vill lösa sig some day...


Har miljoner låtar som blandar sig i skallen en efter en... så bli inte förvånad om någon dyker upp ;)


macka eller nått? hmmm té/kaffe? mums, men nu? njaaaa...? vi får se...


bye bye <3

Av Kattis - 2 november 2009 22:17

Hej hopp i bygget!

Nu sitter man här å leker med inställningarna på nya bloggen :P

tycker jag fick till det helt okej :)


i övrigt sitter Erik o spelar tv-spel å jag knappar på datan i väntan på att ett program ska börja på tv,

vilket vet jag dock inte x)

stabilt läge? alla gånger :)


Stackars Erik har fått stå ut med mig i ett halvår nu idag, inte för att han verkar klaga men ändå ;)


För övrigt har halva min skoldag gått ut på att inbilla sig att det är torsdag, vilket är väldigt lustigt efter som jag kollade måndagens schema... Kollar måndag tror torsdag? hmm, tror nån här är trött 8)


Haha inte vet jag vad jag har för ugn heller när man ska värma pizza, men de gick...


och så tänker jag bara säga ett ord om en plats Lidl... *suck*


å en annan bara för att ha nånting att skriva sak: Jag kanske har hittat en studentklänning till mig :) stollt ^^ men vi får se, återkommer om de...


Jag vill åka till Üllared btw :O :P inte för jag vet va ja ska göra där men ändå ^^


Nej nu är de rökpaus..


Men sammanfattningsvis,

Denna dag är ingen vanlig dag för att:

*Det är min och Eriks halvårs dag, de e ju inte varje dag <3

*Jag kollar måndags schemat i skolan men tror fortfarande de e torsdag

*Jag handla på Lidl, som inte vet när dom får hem sina varor... dom kommer på måndag(=idag) nähe då för dom kommer på torsdag... vi får väl se hur de blir med de...

*För att jag kan inte skriva idag, känns jätte luddigt, fast jag kanske inbillar mig :P


Baj Baj <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards