Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Kattis - 3 november 2009 18:54

Katterna drog ner mobilen så försov mig, big time :O

Fick leta mobildelar å glömde hälften hemma när man rusa till bussen.

Sen har jag vart hyper stressad hela dagen...

men ändå,

hann till skolan lagom till sista lektionen (kort dag) duktigt (y)


Efter skolan drog ja till stan å kolla läget, hitta en grej till örat :P

för övrigt svider mitt öra lite nu, men nice är de ^^

senare åkte jag hemmåt, handla lite o hitta julklappar till mamma, morbror, syster, ev eriks mamma, å säkert några till :)


Idag så prata jag med syster som kommer till uppsala i morgon o kidnappar mig och ev erik o e social :)


sen på torsdag blir det troligtvis våldgästa malin på schemat :P


sen vet jag inte längre :P


lämnar troligtvis bort kotten till kusin i helgen, å funkar de så blir han kvar där...

känns ganska tufft, men samtidigt skönt att han ändå är i krokarna så man kan hälsa på :)

Tror det blir bäst för oss allihopa, sen är de bara molly kvar att försöka slussa bort...

inte roligt alls men som sagt, tror de blir bäst så...


nu vet jag inte vad jag ska skriva mer än dessa två ord:

rökpaus!

ba'baj <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards