Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2012

Nordman - I det blå

Av Kattis - 2 oktober 2012 02:53

Nämde låten i inlägget innan, så kan lika gärna posta texten oxå bara för att

 

Jag bjuder hela laget runt, ni får vad ni begär

och tror ni att jag pratar strunt för att bli populär,
så är det väl till hälften sant, det kanske är min brist
att lögnen kan bli intressant när sanningen är för trist

Jag brukar inte släppa någon jävel över bron,
och än så länge vill jag sitta ensam på min tron.
Idag är jag på bra humör, så låt mig prata på,
Jag ska berätta vad ni vill, om ni tröttnar så kan ni gå.

Och tror ni att jag ljuger, så vaddå?
Vi kan ha det ganska trevligt i det blå!
I det blå
I det blå
Vi kan ha det ganska trevligt här i det blå!

Lögner kan bli sanningar ändå,
vi kan ha det ganska trevligt i det blå!
I det blå
I det blå
Vi kan ha det ganska trevligt här i det blå!

Jag spelade på lotteri och livet var min vinst,
jag tyckte jag var störst och bäst, men självklart var jag minst.
Jag blåste upp mig gång på gång och sprack inför publik,
och lallade min svanesång som började lukta lik.

Jag bryr mig inte längre om att dölja mina fel,
vi är groteska här uti detta klientel -
som lärt oss äta upp vår skit och skita den igen
vi litar på att allt är lögn och skrattar åt sanningen.

Och tror ni att jag ljuger, så vaddå?
Vi kan ha det ganska trevligt i det blå!
I det blå
I det blå
Vi kan ha det ganska trevligt, här i det blå!

Lögner kan bli sanningar ändå,
vi kan ha det ganska trevligt i det blå!
I det blå
I det blå
Vi kan ha det ganska trevligt, här i det blå!


Read more: http://artists.letssingit.com/nordman-lyrics-i-det-bla-tw44z1n#ixzz286ArwqLf 
LetsSingIt - Your favorite Music Community

 

Den som känner fört kan ju få spekulera i varför de blev nattens låt, fast jag har gett några hintar på vad jag tycker är bland de "bästa i denna låt,

Sen att låten och jag kanske syftar på två olika ting e en annan femma...

 

Ha de !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards