Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Strulvecka

Av Kattis - 25 mars 2012 18:08

I fredags förra veckan drog vi som sagt ut på landet, spela kort o snacka skit.

Under lördagen var det full rulle o plocka o ha sig ute på gården. Kvällen avrundades me korvgrillning, dunder mys!

Söndag så fortsatte vi plocka, jag plocka på mig lite nya blåmärken för ovanlighetens skull, sen drog vi till salabacke o blev kvar där.


Måndag ringer jocke halv 9 o fråga vart jag höll hus, då skulle jag vart på kursen kl 8, hade totalt glömt att det skulle börja denna vecka..

Drar iväg, nästan framme halkar man, går några meter o inser att fickan är tom, så fick man snällt vända o hämta upp nycklar o cigg som snällt låg o väntade. Ännu mer blåmärken o ont i handen, tjoohoo xD

Kursen gick bra, sen drar jag in på snicket, de första jag gjorde va typ att paja bandsågen, lyckat!

Sen får man reda på att man inte behövde va där om man inte ville eftersom jag vart på kursen innan.

Blev kvar till 4, skulle dra till bussen o då dör telefonjäveln, erik var snäll o kom ner på stan o mötte upp mej


Onsdag gick ganska smärtfritt,höll jag på att säga men där ljög ja,efter jobbet så skulle ja ner på stan o fixa papper o lämna in, gik käpprätt åt helvete, fortsättning följer med andra ord! Erik fyllde o vi drog förbi hans föräldrar på kvällen, mysigt.


Torsdag , sista dan på kursen, fick dra iväg lite tidigare o dra iväg på begravning, så de finns väl inte så mycke att säga om denna dag heller.


Fredag drog vi hem till mamma, försökte få tag på läkare där jag trodde jag var skriven men dom har tydligen flyttat på mig till gottsunda, tack för informationen.. sen när dom väl ringer upp berättar hon att fredagar är dropp in, så medans jag väntar på att bli uppdingd var droppin tiderna slit.. blir man less? jaa,, aja, jecca kom förbi på eftermiddan o käka smörgåstårta me oss o prata strunt :)

Erik köpte moppe :P sen hände väl inte så mkt :P


Lördan var oxå ganska lugn, jag fick åka moppe :D  haha helt besatt xD och knölen verkade vara borta, men den har troligen bara flyttat på sig, så blir nog att försöka få tag på läkaren i alla fall..

Sandra o Johan kom förbi på eftermiddan o käka mer smörgåstårta med oss o prata ännu mer, trevligt trevligt :D

Sen blev de kort- o yatzy spelande i vanlig ordning :P


idag är de då söndag o här har de inte hänt mycket alls, jag lagade mat - fisk, cream fraiche, citronpeppar o ris.

Blev väl okej :P Nu har jag skrivit ikapp lite o ska hitta på nå bättre o göra ;)

Blir hem till bråttsunda ikväll sen nångång.

sen jobba hela veckan, försöka kirra tvättstuga, o sen visar de sig va som händer.. nått lär de bli..

Andagligen ringa till höger o vänster o tjata på den ene o den andre oxå.. suck !!


Men men!

Ha de gott, igelkott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards