Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Kattis - 1 mars 2012 23:28

Hej o hallå här är det dåligt uppdaterat för ovanlighetens skull.Har inte vart på jobbet sen jag vet inte när för jag vart dålig och tänkte försöka bli av med förkylningen som jag trodde hade brytit ut, men inte då för nu lugger jag dunder snuvig o vet inte om ja ska skratta gråta nysa eller hosta... Grymt jävla less är jag i alla fall.Kort o gott har jag helt enkelt inte orkat slänga in nå inlägg,Är väl inte så pigg nu heller men vill visa att jag lever. Innan jag blev super dunderdålig har ja vart på lite bilträffar, härligt härligt.Sen har jag torterat manges hem o hjälp han få upp tavlor o sånt, mahaha!Avskyr att göra inlägg me mobilen men nu fick de bli så, dels för att datan inte vill sammarbeta, sen är den full i kebabsås.. Underbart att ha hund ibland..Eller ja nu borde de inte va aå mkt kvar, har fått bort de ja kynnat, men ändå.Nu ska ja tryxka i mej nya alvedon o slagga, natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards