Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

hoppla

Av Kattis - 7 mars 2012 04:02

2/3 2012 fick vi yttligare tillökning av 3 sötnosar

 

 Nubben   Nuffe   Nam-Nam


Fantasifulla namn som alltid ;)

Vem vet dom kanske blir omdöpta igen :P


Annars vette jag fan om det finns så mkt att säga,

hjälpte mange att få upp hyllor idag somvi inte hann med sist,

Jag håller på o färga om håret, just nu der de ut som en mindre katastrof, o kommer få göra det några dar.

Morot möter skitblond, o de e typ resultatet förtillfället, för att ge en mindre inblick :P

Håret börjar bli långt, gick att göra en inbakad fläta idag, sen hur bra det gick är en annan 5a..

Borde sova, är egentligen skit trött, men är så jävla rastlös i kroppen så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Så jävla ångestladdat..

Ska tillbaka till jobbet imorgon, efter typ 2-3 veckor sjuk, vill tillbaka!

Men just nu, av nån okänd anledning, känns det bara ångestladdat..

Och någonstans vågar jag inte lägga mig o försöka sova, för jag tror jag inte kommer komma upp omja somnar..

Men det visar sig..


Känns som jag svamlar om ingenting..

Mellanslaget e segt efter kebabb-incidenten, så ursäktar om jag missat nå mellanslag någonstans!

Har införskaffat nya skor - hej skavsår!

Annars har vi vart på lite bilträffar,

vandra ute me hundarna i 4 timmar i måndags, härligt härligt.

Sen kan ju en jävel här nånstans bygga hus uppe i träden o hålla sig där så jag slipper se han,

ännu mindre krocka mehan!

Kort o gott, jag stör mig på att han envisas att ha sina hundar lösa jämt ständigt och alltid,

men har 0 koll på dom. *suck*!


Nej nu har ja klagat klart,

har väl antagligen inge kvar o säga heller..

Go natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards