Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Kattis - 3 december 2011 23:06

fel på minnet hade jag i förra inlägget oxå :P

va inte 2 utan 4 som skulle titta in idag,

så hade 12 vovvar allt som allt.


massa promenadande o torkande, o städande o allt möjligt,

fru stortrivs o jag tycker väl de e trevligt, men vill fortfarande inte jobba me de på heltid :P

Kul att prova på o hjälpa till hur som haver ^^


vet fortfarande inte va ja ska hitta på att säga...


Helt jävla otroligt att folk söker mej dom få gånger jag är upptagen,

men knappt när jag har dötråkit..

Ja får va upptagen oftare helt enkelt :P

skämt o sido...

Taskig tajming xD


Kolla, nu har ja till o me fyllt på me onödigt pladder..

dags att sova helt enkelt !

Ha de gott igelkott !

Av Kattis - 3 december 2011 00:47

Harväl egentligen inte så mkt mer o säga än ja hade igår, men ändå xD


Nu har ja kollat julkalenderns första 2 delar.. vet inte riktigt va ja ska säga än, men verkar kunna va okej :P


Jag o sanna är på plats på hundpensionatet nu o har för tillfället 8 vovvar att pyssla med,

i morgon kommer två till tror jag det var.

härligt härligt.


Är för trött för att tänka o ska sova typ nu så blir ett kort inlägg för en gångs skull xD


Hemgång på måndag, kommer iofs sakna min kära fru o allt här,

men fan va ja saknar min karl, så fy jävlar va underbart dekommer bli att komma hem o få va me han igen! <3


Men nej sova, i morron blire full rulle oxå me promenader o hundar o alltva de nu e :P


Ha de gott, igelkott :)

Ovido - Quiz & Flashcards