Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Typ fortsättning på inlägget tidigare xD

Av Kattis - 14 september 2011 22:39

Hemma i salabacke igen.

Fick en trevlig liten pratstund o pankakor hos mormor, mums :D


Nu sitter man o gör typ inte ett skit, försöker flirta upp grannarna på ett par rundor kort, men vi får se om dom har tid att slita sig från pluggandet :P


Fortfarande smått ont i ryggen, hoppas på att de går över/blir bättre tills imorron då man blir själv med 3 vovvar. Sen på eftermiddan blir det bussluff upp till gottsunda, hämta byxor, fixa en grej åt mamma, mata på djuren o lite så :P

försöka få tag på paket-tjossanfräsan så man kan skicka iväg lite glädje till hedemora ;P annars vet ja inte..


Omtalade drömmen då:

Drömde att jag av nån anledning skulle iväg till ProVoice, o när ja kommer ner på stan så står det en skog mitt i smeten, och ur den skogen kommer Jocke springandes med Disel (deras hund). Jocke stannar o pratar med mig en stund medans Disel springer omkring.. Sen kommer en stor ekorre från ingenstans som både Disel o Jocke börja kuta efter, för tydligen var de jag-sesång på ekorrar.. Skumt, men såg iaf grymt kul ut xD

Jag går vidare o hamnar på mitt gamla jobb då, där jag blir insliten i det ena rummet efter de andra, o i varje rumhänder nånting, allt ifrån vanlig jobbdag till pyjamas party, maskerad, ett rum med puklabacke o snö, ett me pool, o en jävla massa annat, sen hamnar jag inne hos min fd projektledare eller va de nu hette, somför övrigt såg mer ut som min gamla lärare av nån anledning, vette fan varför men spela roll... Vi börja prata lite typ minnen från när ja va där sist o jobba o så, o börja prata jobb. Sen helt plötsligt så kröver hon att ja ska börja jobba på torsdagen, för hon saknade att ha mig där, o allt va de nu va...

Hon skulle ringa o informera mer kom vi i alla fall fram till, o jag skulle tänka på saken fast dom ville ha dit mig xD

Roliga va att jag aldrig fick riktigt klart för mig va dom ville ha mig där o jobba som xD

Sen vakna ja till, med telefonen i handen, o låg allmänt nyvakn o förvirrad o fundra påom ja drömt eller om ja skull iväg o jobba på torsdag.. Gick ner tog en cigg o fick bekräftat att jag drömt när jag insåg att ja bara hade en strumpa på mig xD

Haha skumt hur man kan drömma egentligen, o hur förvirrad man kan bli när man vaknar xD


Nej har väl inte så mkt mer o säga tror jag xD

så jaa.. 


Ha de gott, igelkott !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards