Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Kattis - 8 september 2011 22:25

Även idag har de typ inte hänt ett piss...

Hundarna har blivit promenerade, grannarna kom förbi en vända :)

de har regnat så gott som hela dagen...

Ja o erik Käka på donken :)

Imorron är de möte igen..

Efter de ska ja ta mig hem en vända,

kolla om byxorna trillat in :)

O se till så djuren har mat o vatten o så har ja tänkt,

om inte erik vill göra de :P


Just nu sitter ja på balkongen o röker me regnet smattrande över huvet,

o lyssnar på "Fronda - Underbar"..

En mening i låten sitter som klistdar i hjärnan

"Hur ska jag bete mig i sociala sammanhang,
när kroppen har panik och hjärnan vill spela på samma band?"

Lite så jag känner mej just nu, faktiskt..

Sitter som på helspänn hela tiden, kan inte slappna av..

Telefonen är tyst, för tyst , har vart det hela dan..

O skulle den få för sig att ringa så är väl det oxå fel, antar jag..

En gång i tiden kunde man känna sig lugn när det var såhär,

men kan inte påstå att jag kan det längre...

Känns som de e en av dom "värre" karusellerna på länge,

o jag bara orkar inte !
"Fröken kontrollbehov" har absolut ingen kontroll alls, o de stööör mig så grovt!


Haha jahapp, nu har jag kedjerökt klart o fått ösa ut mig smått,

så ska väl ut en sista vända me hundarna, regnet verkar dessutom avta så kanske lika bra att passa på :P

Sen kanske försöka sova så jag kommer upp o iväg imorron..

Ska inte va där förens 3 iofs, och kan inte påstå att ja e trött än heller.

Ett spel blev precis klart, så om de funkar lär ja nog hamna vid det ett tag xD

Vem vet, grannarna kanske tittar upp på "kvälls-spel" igen oxå,

annars ses vi nog imorron  :)

Aja nån gång kommer ja i säng :P

Ha de gott, igelkott!

Ovido - Quiz & Flashcards