Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

ett par rader mitt i natten, skoj xD

Av Kattis - 21 september 2010 02:05

för att återknyta till sist så är tatueringen gjord nu, ÄNTLIGEN!

haha mitt "innan året e slut ska den va gjord" brast ju förra året,

men den som väntar på nå gott, väntar aldrig för länge eller hur e de man säger? :P

   haha bilden finns typ överallt vid dethär laget,

men då får det vara så, e sååå nöjd :D

Gick kanon bra, trodde det skulle kännas mer, o komentaren:

"e de din första? - modigt ställe" blev man inte direkt lugnare av :P

men somsagt så gick de kanon :D

haha ha ju förmåga att få för mig att saker är värre än dom e xD

sista halvtimmen-timmen när de börja svullna o så kändes väl mest,

satt o gjorde några söta miner då, men så får de va :D


Träffa frugan i helgen, inte en dag för tidigt :D <3

satt o snacka skit o lekte foto-terrorister me hennes systemkamera, VILL HA!! :P


Jag o erik drog förbi o hälsa på natta o mamma ida o gratta henne,

o fick träffa Anett <3 de va alldeles för länge sen, fy fan va ja saknat kvinnan !

god mat, fika o trevlig pratstund me alla där e GULD!



Humöret studsar väl mer eller mindre som en jojjo, lika så orken.

känslan av misslyckande smyger runt o irriterar.

ånger över tidigare val, som man inte kan göra nå åt...

o ska ja va ärlig skulle jag nog inte gjort så mkt annorlunda om ja fick chans att göra om de...

Det löser sig med tiden, de gör det alltid

men ska sanningen fram så saknar jag rutiner så de svider nå förbannat,

eller kanske mer dedär att ha något att göra om dagarna.

ett 4e år i skolan går ju typ åt helvete...

beror ju på lite annat som kommer i vägen oxå,

o skolan har ja ett tag på mig att hinna fixa oxå så hinner nog "fixa til" dehär först... de löser sig helt enkelt...


känns som ja lever på den meningen xD


Ja men nej...

Nå roligare o dilla om..


kommer inte på nå så drar ut o röker istället,

har säkert glömt nå men ja återkommer om ja kommer på de,

eller har nå o säga xD

kanske ta en kissare med hundarna oxå så man får lite sovmorgon?

aja de löser sig..

Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards