Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Kattis - 13 september 2010 21:39

Sitter hos mamma i underbara salabacke <3

o e djur o hemvakt ett tag fram över.

Anledningen kan väl diskuteras men ja älskar o va här,

dock tommare än de ska va, men så får de va ^^


Idag pajja kylen, jippii -_-"

hundra år senare fick vi en liten liten liiiten låne kyl, ehm japp...


jag har bakat idag, tigerkladdkaka, awesome! <3

så jävla gott :D egen ide spontant påkommen idag o den blidde perfa :D


Fredag så är väntans tid förbi, gaddad finaly <3


Annars då? 

Vart i enköping hos emil o tessie som har teddys syster wilma

Dom har vart hos oss

jag stuka foten o hoppa på kryckor

(skulle egentligen hoppa fortfarande, men ja e ju som ja e xD)

Skolan har börjat igen - patetiskt

Ska egentligen va på praktik, kanske kan lista ut me lilltån hur de går?

Har legat förkyld - vilket typ gått över :D

annars har vi haft de typ som vanligt, träffat folk o så :P

JAG FICK VETA ATT JAG FICK G PÅ NK I SOMMARSKOLAN :D


Malin kommer kanske förbi ikväll eller i morgon :D <3


annars vet ja inte riktigt vad mer som står på menyn :P

de va lite va som hänt här typ


HA DE BRA!

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards