Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

från ingenting till nånting, tummen upp xD

Av Kattis - 24 juni 2010 23:10

Jag som skriver här allt för ofta tänkte göre ett försök att skriva lite till, men...

ja har inte direkt nått o skriva -_-'


Har inte fått nå full ordning på medicinen än heller,

är kattis glömsk får kattis lida, typ...

hoppas iaf de vänder snart,

o hoppas ja får pengar snart så ja kan hämta ut ny,

börjar lixom bli lite tomt :S


Här om dagen va de jätte fint väder, erik var o jobba o ja hade inget att göra så jag o teddy drog ner på långpromenad o la oss o sola,

riktigt mys faktiskt.

Dock så har ja inte direkt någon ro att bara ligga, hade inte me mig nå bok o batteriet på mobilen va typ slut, så inge att roa sig med heller..

men de gick hyfsat ändå i en halvtimme/timme, sen gick solen i moln,

men de hade den gjort lite till o från så ja ligger kvar på mage o tänker, ja men den tittar väl fram snart igen.

en liten stund senare vänder ja mig om o ser att de e ett jätte moln...

Tar en cigg o tänker "är den inte framme innan ja rökt upp så ger vi oss o går hem".

Ciggen slut, solen fortfarande i moln o såg ut att trivas bra där,

så "vi" packade ihop o började gå,

gick i kanske 5-10 min sen titta solen fram igen, såklart..

Får fortsätta någon annan dag o lite mer planerat,

blev bara spontant under en långpromenad lixom xD

men skönt va de iaf. ^^


FY på mamma oxå :O ja fick låna en bok av henne o ja kan inte sluta läsa :O

verklighetsbaserat e bästa ja vet o läsa o dom brukar ja fastna i,

men så här pass :O fy dej mamma!

Läste typ 77 sidor i sträck o efter typ sida 60 börja ja gäspa efter varje sida o känna "nej fan ja orkar inte läsa mer" men fortsatte ändå...

men hämnden är ljuv kära lilla mamma, hämden e ljuv*!


(*Ja har en bok hon vill låna av mig o jag misstänker att hon kommer bli minst lika klistrad i den som jag i hennes, mahaha! :P)


I missommar e vi hemma hos mamma o agerar hus kanin o katt vakt, då mamma i sin tur e hus o hundvakt hos molin, som i sin tur är i skara :)

Hoppas alla får en trevlig midsommar!


Nu ska ja prova nå kaffe grejs vi spontanköpte idag, erik o jag,

sen ska ja mysa ner mig i soffan me erik o våra nya mjukisbyxor o kolla på nå film ^^


kraaaam!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards