Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Kattis - 25 juni 2010 05:19

Det finns säkert någon/några som inte kommer gilla det jag skriver nu snart,

men ärligt talat: Jag kan inte bry mig mindre om de!


Jag har vart uppe hela natten o kollat film hela natten,

o nu sitter jag på balkongen o solar med kaffe o cigg i högsta hugg, o datan då...

Och jag mår som en jävla PRINS!

Helt klart värt det!


Anledningen till detta är så simpel att jag har inte varit trött,

och är fortfarande inte.

Vad det beror på kan väl diskuteras, men ja...

Ibland så behöver man (eller ja, iaf Jag) såna här nätter.

Jojo man kan göra sånt här dag/kvälls tid..

Men de kändes inte snällt o tvinga sig i säng när man inte ville sova,

utan man ville ha en sån här kväll.

Det gör knappast någon nå skada, o dessutom är det lov så va fan.

Är jag trött om några timmar så får jag helt enkelt "skylla mig själv,

men med tanke på att jag mår som en prins så är det helt klart värt det,

oavsett vad!


Vad dagen mer har att bjuda på visar sig,

vi ska väl börja röra oss mot mamma när Erik vaknat någon gång :P


____________________________________________________________


Känner mig jätte uppåt o jätte pratig men de är knappt någon vaken,

så får väl ösa av mig här om diverse onödiga saker xD


Jag o Erik har skaffat undulater som vi ska försöka ta en kull på :)

Och Nej(!) vi ska inte samla på oss onaturligt många. Tanken är prova en kull o se vad det blir, sen visar det sig :P Och tänker du "jaja, brukar låta så" så tänker ja inte riskera en repris, så det kommer inte bli onaturligt många!

Iaf så drog vi ner o skulle kolla holk, men dom var slut, så får prova om en sådär 2 veckor igen, om vi inte går någon annan stans då :P


Var o hälsade på på boendet för ett tag sen oxå om ja inte sagt de,

o insåg hur mkt man saknar det emellan åt, faktiskt.

Nog för att jag var så less på att bo där i slutet, men i stora hela va de dunder att bo där! o de e dom bitarna man minns!


O lite apropå det så träffa jag Malin här om dagen :D <3

Alltid lika kul :) <3


O samma dag så flyttade våra små råttisar, Skönt för att dom kan få ett bättre hem hos några som har mer intresse för dom, o kan lägga tid på dom på ett helt annat sätt, men samtidigt saknar man dom ju, såklart!

Men hund o fågel är ju mer intresse (iaf för min del, garanterat! men Erik verkar på på det han oxå så ^^)


O nu dör batterier snart så får snällt lägga datan på laddning, ta en påtår o fortsätta sola eller vad jag nu får för mig.

Eller så går man upp o hämtar en förlängnings sladd?

Hmmm tåls att funderas på ;P


Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards