Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Kattis - 11 mars 2013 02:12

Måndags var de tillbaks på jobbet som gällde, mådde väl sisådär men de funka.
Plugga lite till provet o gjorde klart några uppgifter, kunde inte gått mycket bättre. :)
Sen mot kväklen drog min underbara mage igång igen ända fram tills småtimmarna på morronen, så blev helt enkelt hemma från jobbet...

Onsdagen var man tillbaka igen, försov mig, fick cykelkrångel o allt gick bara fel.
Haade möte, fanns inte så mycket att säga eftersom jag varit sjuk..
Spika lite bottenplatta o plugga lite till medans min kära karl tog hand om cykeln xD

Torsdagen var det först iväg till läkaren, snacka massa o tog lite prover.
Han hitta inge konkret fel utan trodde på magkatarr grejen, skrev ut nå ny medicinskit för min uppblåsta mage, vilket e normalt vid magkatarr tydligen..
Fortfarande kaffe o te förbud.. tack för den din jävel...!
Inväntar svar från proverna, han sa attvhan skulle höra av sig senast dan efter annars såg proverna bra ut..
Jo tjena ja tänker avvakta en vecka innan ja litar på det..
Sen iväg till jobbet o skulle göra prov men chefen hade annat för sig så de blev flyttat till veckan efter så jag skulle hjälpa en o måla möbler, men hon vill intebha min hjälp såbjabgav jobbet en bonnagård xD
Assnyggt!
Sen kom ja på att de skulle va gott me bulla. Så efter jobbet möttes jag o kompisen upp i centrum, handlade de som fattades, drog hem baka bullar o spela tv spel me erik :)
Kul som fan va de :)

I fredas hände inte så mkt, häntade ut mina lurar jag fick i födelsedagspresent av svärmor, tackar så hjärtligt ! :)
Mötte upp Carro på stan, handla lite o drog hem o lekte frisör xD

Lördan hittade man lillskruttan död i buren, mattes lilla skrutt, sov så gott <3
Sen (efter en trevlig bussfärd för mig o teddy me trevliga människor.. hör hur ironin sprudlar! Idioter finns de gott om...) hamnade vi hemma hos en polare efter att han hämtat diskmaskinen, o hade de trevligt där me filmkväll o skitsnack :)
Tack för det!! :)

Och idag då?
Har inte hänt så mkt alls faktiskt, kollat klart på "sons of anarchy", svängt förbi kusin vitamin o agerat katt-hjälp o kloklippare, snackat massa skit o blivi bjudna på fika av min goa man <3
Trevligt trevligt! :)

Annars har de inte hänt mkt, pratat me massa härliga människor, o allmänt slöat.
Magen slutar aldrig att förvåna, så jävla less!
Överväger starkt att ringa sjukupplysningen eller farbror doktorn snart..
Men får se..
Kanske blir mirakulöst bättre imorron annars får ja ringa innan jobbet eller dra till droppin efter, bra att jobba nära sjukan ibland xD

Nej nu ska jag försöka hitta plåster till min otroligt hela hand, sen blir de väl försöka sova så man tar sig upp i tid :p

Tjingeling !

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards