Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 24 maj 2013

Tågluff !

Av Kattis - 24 maj 2013 15:16

Hej å hallå !
Som rubriken skvallrar om så sitter ja då på tåget, så varför inte fördriva tiden me att skriva några rader här? :p

Vart uppe sen typ halv 9 i morse o har praktiskt taget inte gjort ett skit mer än att försöka få klockan att gå.
Vid 13 blev de ner till soc o lämna in lite papper, sen blev ja sittandes på stationen o se glad ut :p

Jag har kommit på att jag nog brås lite på kära mormor när ja packar, me tanke på att de ofta blir några "i fall att plagg"..
Men de kan ju va bra, så tack för de :)

Annars har de väl inte hänt så mycket i veckan tror ja..
Vart promenadsällskap i öran på frugan,
Prata met/träffat diverse goa människor,
Jobbade månda - onsdag o påbörjade nya schemat, gick toppen men satan va slut man va på tisdagskvällen :p
Semesteransökan inlämnad, o sommaten lite smålöst planerad :p

Onsdag natt spenderades hos Erik då vi skulle tvätta 7 på torsdag morron, o ja va inte säker på att jag skulle lyckas ta mej från mange den tiden på dygnet.. xD
Gick bra förutom att man saknade hissen mer än vanligt just då (den höll på att lagas då)..
Men men gratis träning eller nå :p
Sen skulle jag dragit till jobbet, men kärringmagen drog igång o fick galet ont o hittade inge alvedon så pallade inte..
Kändes som att ja inte skulle kunna få speciellt mycket gjort så var nog lika bra att va hemma..

Nu har tåget börja rulla o ja käkar (för min del) årets första vindruvor, mums ! :)

O nu börjar ja gå slut på saker att svamla om xD

Nej just ja! Pratades lite smått om olika anställningar på jobbet i veckan, inte riktigt läge än men de rör sig frammåt och låter lovande :)
Uppe i strax över 50% nu o dom vill ha upp mej i minst 75% innan man kopplar in en anstälning så inte så långt kvar :D

Hmm, har ja nå mer roligt att kläcka ur mej??
Njee tror inte de.. så ska fortsätta käka mina vindruvor o tågluffa vidare :p

Tjillevippen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards