Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Nej men hallå ! xD

Av Kattis - 9 maj 2013 12:35

Maj, solen lyser med sin frånvaro just i detta nu, men e över 15+ ute (iaf sist ja kolla) så synd att klaga !
Pollen me ganska stor säkerhet på ingång, inte fullt lika kul..

Men va fan, har haft runt en 20+ i stort sett hela veckan. så våren e me andra ord här skulle man väl kunna säga o sommaren är på ingång, lovely!


Och jag gör som solen o lyser me min frånvaro här för ovanlighetens skull, men de e som vanligt helt enkelt ;)

Och precis som vanligt har jag 0-koll på läget xD

Jobbat i vanlig ordning, klättrat på tack, gjort favoritsysslan - fågelholkar (ironitomtarna dansar tango), o lite sånt skit.. legat hemma me feber en vecka, inte fullt lika roligt..


Valborg spenderades först me en tripp till affären i sällskap av Erik, Sandra o Liam, alltid lika trevligt att träffa dom :) <3
Sen blidde de hem, fixa käk o dra till Mange.. Hur det gick där kan vi tala tyst om, men de va trevligt för de mesta sen va de fullt upp att göra ett tag.

Åkte ambulans för andra gången i mitt liv, denna gång i framsätet, de kändes lite udda!

Åkte inte in för min räkning så anledningen kan vi skita i, men det gick bra och det är huvudsaken..

Sen blev det en trevlig promenad hem igen på morronkvisten, batteriet dog 1/3 på vägen så hade lite småtråkit men de funkar, va ju fint väder i alla fall :)

Och så va de nån som spela musik så ja hörde nästan hela vägen hem från akkis, så de va okej :P

Sen att jag glömt brickan hos Mange o inte kunde ta mej hem va bara jävligt klantigt, och att brickan sen mirakulöst fått ben o sprungit o gömt sig var bara irriterande..
Men efter nån timmes sova hos Mange o lite letande så kom den till rätta, dock inte tack vare mej xD


Har lekt ordningssam o fixat mapp både till Teddy o Kurre, så nu ligger inte alla försäkringspapper o allt överallt :P *stolt*


Var i stockholm i helgen, dunder! <3

Stockholmstrafiken kunde ju ta sig i arslet just då, men de e väl som vanligt.. Signalfel o vänta på pendeln i 40 min me jättepackning e ju allti roligt.. :P

Satan va man kände sig hemma för övrigt, helt sjukt :O
Blev inte riktigt som vi tänkt de, men kanske blir snäppet bättre väder nästa gång o då jäklar ska de sittas på bryggan har ja bestämt! :P
Hade de trevligt ändå så kan inte klaga :D


Nej, vad händer annars då?
Vart på bilträff :)

Träffat Sassa o lilla Edwin, o lite annat kul folk :)

Kacklat telefon i vanlig ordning..

Lekt ovanligt teknisk..

Ja..

Nej..

Nu blire väl att fortsätta ändra om lite överallt, e dock så gott som klar så de e ju bra..
Sen komma på va man ska äta för roligt idag, lutar åt carbonara, o ta en promelutt me kalven om ett tag igen.

Fast maten kanske får vänta tills Erik vaknat till så kan man höra om han vill käka med mig eller käka nå eget..

Det visar sig hur hungrig jag hinner bli innan xD


Nej nu känns de som ja bara svamlar..

Tjillevippen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards