Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Kattis - 27 januari 2012 20:45

man kanske ska vara ordentlig o göra ett "rintigt" blogginlägg oxå.


Låg sjuk förra veckan så inget jobb för min del, men i tisdags var jag tillbaka, typ...

Vaknade en minut i 12, skulle till läkaren 13:15 så drar iväg ett sms till jocke o säger att jag dyker upp efter,

blir uppringd o får reda på att det är möte 14:00 på jobbet, hurraa de var min "lugna" morgon.

Läkaren gick bra, mötet gick bra.

Efter mötet börja vi snacka bil o biltvätt, jocke sa att bilen behövde tvättas o ja sa att de e kul o tvätta bil,

så eftersom han inte hade nå annat att starta upp mig med direkt då lådorna blev klara utan mig förra veckan så tvätta jag bilen :D

Och den var blänkande fin o fri från allt va is o snö heter lagom till ja sluta ^^

Efter jobbet blev man nerdragen till stan av Fia o Jonas, och iväglurad till Västerås för att bli tatuerad, najs najs ^^

Sen hem o ta de lugnt.


Onsdag morgon: vakna tidigt ut me hundet o dra förbi centrum för att köpa salva till tatueringen, hem, duscha,

kladda på smet, sen dra till jobbet.

Arbetsdagen bestod av ett jävla massa målande ute i fräshuset, lika så torsdagen.

Stog o måla o kackla me kollegan så de va chill.

Sen hände väl inte så jätte mkt mer denna dag tror ja.


I torsdags stog jag själv o måla, fick lite tråkit och då fick huvet fritt ytrymme att hitta på tokiga ideer;

"Välkommen till fräshusets måleri, arbetare: jag" dök upp i huvet bland annat, o just då va de skitkul.

Kafferast, fixa en pinne till manges bäddsoffa som jag var förbi o hämta på morronen, sen ut o måla igen.

När jag kom tillbaka till kafferummet starta vi en lång o ganska kul diskution om tatueringar,

o min "miami ink" mössa från barnavdelningen på lindex xD

Riktigt kul ^^

Hem, käka taccos o ta de lugnt :)


Idag vakna man till drog ner på stan träffa lite folk, drog ner erik på stan, lallade runt, fick sen julklapp,

dog hem, städa åt svinen o röjde lite.

Nu ligger man i sängen o ser lagom nöjd ut.. Har dock lite kvar att göra, men ska käka gårdagens rester förts har ja tänkt ^^

Sen får vi se om det blir plockat idag eller i morgon.


I helgen vette ja fan va som händer, försöka få tag på bil o skjutts o smita iväg till ikea o handla lite är tanken, men hur det kommer gå visar sig :P

Större säng till folket ! o lite annat smått o gott.


Nyår har ja missat att skriva om, men finns inte mkt att säga.

raketerna har gått i ett, jag fick migränanfall o leta som en idiot efter alvedon,

hitta dom o slockna som en klubbad oxe i nån timme.

Vaknade glodde på smällade o skit vid 12slaget, blev våldgästad, sen sov alla gott, slut på dagen :P


Från och med nästa vecka utökar jag mina dagar på jobbet, najs najs :)


Annars har gamla vanliga hänt:

träffat folk, traskat hund, vart me erik osv osv..


Vilket luddigt inlägg? aja skit samma senaste veckan samt de som hände i slute på december allt på samma gång,

kan ju knappast bli annat än lite luddigt xD


Nu kurrar magen o teddy vill ut o traska, sen är de nog tame fan dags att sova, ja e trött :O


Ha de gott igelkott !

Av Kattis - 27 januari 2012 02:16

Som (jag antar att) de flesta vet ärjag tatuerad, och mina mest kända tatueringar lär ju vara:

     som båda är från slutet på 2010.


Men det har hänt lite till som inte är lika känt..

En kompis hade tatueringsmaskin och jag ville prova, så provade göra några på mig bara för att,

så kvaliten är väl som den är på dom, men jag tycker dom är charmiga :)

Gjordes med jämna mellanrum under 2011

     


Sen så agerade jag testperson åt en kompis som ville prova gadda.

Den var väl typ i samma kvalitet som mina, och charmig på sitt vis,

men vi fick ett ryck o drog till västerås i tisdags och lät en brud fixa till den för en billig slant :)

  


Och innan någon går lös med eventuella kommentarer - min kropp jag gör som jag vill, punkt slut !


Ha det gott igelkott !

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards