Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Vilken fredag, vilken fredag

Av Kattis - 27 juli 2012 21:06

Den här veckan har ju vart riktigt bra, men idag slår allt!

Men.. vi börjar från början de brukar bli bäst slå..
Beställer hem telefon som dyker upp på onsdan, helt underbart!
Så håller på o byta nummer o krångla, men helt klart värt de <3

Ja o Erik hitta en sida som hade billiga telefon tillbehör så där gjorde vi oss en smula fattiga, men oxå helt klart värt de!

Träffa kära syateryster o drog ett varv på gränby, dunder !<3

Eckerö igår Me älskling, mamma, classe o natta. Vädret va absolut inte fy skam, maten alldeles för god, efterträtten va awesome, o allt flöt på bra :-)

O dagen idag då..
Skicka in telefonen på lagning för snart två veckor sen, så räkna me att få den på måndag, men när jag vakna hade jag ett sms som så att jag kunde hämta den idag, yeeei!
Efter en stund vakna Erik till o såg att han fått sms om att han kan hämta ut sina nya glasögon :-)
Drar ut Me teddy o kollar brevlådan efter avin, hittar paketet, dunder!
Provar lurarna o dom är underbara o allt va bara awesome!
Sen drar vi ner på stan, Erik hämtar sina glasögon o jag drar till tre.
Drar dit för att vänta min telefon o kommer ut med en helt ny..
Av någon anledning bröt dom ut min gamla mot den, varför vet ja inte, men tack o bock !
Sen fick man även ett par byxor av mamma, tackar så hjärtligt <3
O vädret är kanon oxå för den delen :)

Imorgon drar Erik till Öland en vecka..
Mange smiter på söndag, teddy blir kidnappad av mamma o kvar blir jag o Mårten :p
På måndag är de tillbaka till jobbet som gäller :-)

Nej de va väl de jag hade o komma med..
Nu ska jag desperat leta alvedon eller nått mot mitt lilla rara huvud..

Tjingeling!

 
 
lisa

lisa

27 juli 2012 22:58

Tack för senast <3

http://lisaroos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards