Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Rubrik saknas

Av Kattis - 10 februari 2012 21:48

Å hej hopp va ja e grym på att uppdatera.. eller nej...

Aja bättre sent än aldrig xD


Söndag: Jag, Älskling, Svärmor o Göran tog oss till ikea, inhandlade ny säng, madrass, trådbackar, databord, o lite annat småplock, skulle få de hemkört sen på kvällen så hände inte mycket alls efter de, städa, röja o möblera när vi kom hem :P


Måndag; Första måndan på jobbet, kommer upp kommer iväg o allt är bra, får hänga me ut till typ storvreta istället för o bara va på snickeriets "dunkla vrår", stälde upp nå ställning o klättra på den o spika tak..

Höjdrädslan var nog på semester, för de va inga större problem, hade ställningen dock varit skakig hade jag nog krypit xD

Aja kul var det :) SenIkea me fia o handla de vi glömde dan innan, käka, hem, kolla tvättider, o slagga.

Lyckades få tag på en morrontid, onsdag från 7 på morronen.

Går upp ställer klockorna slaggar.


Tisdag: klockan ringer vid 6 o jag drar ner till tvättstugan.. varför? JO för att i mitt lilla huvud är det onsdag eftersom jag jobbade dagen innan o tidigare jobbar min första dag på tisdagar..

Blir kaos i hjärnkontoret av att ändra schemat xD

Var man glad eller va man glad? -_-

Bara snällt att hålla sig vaken o sen dra o jobba.


Onsdag: Vakna ner i tvättstugan, tvätta, dra till jobbet, jobba, åka hem, vandra und, käka slagga, inte så mkt att säga om det.


Torsdag: Blev det inge jobb för min del, var någon helt annan stans o gjorde nått helt annat..

Karusellen är igång igen o snurrar några varv.. hoppas på en lösning snart!

Prata i tele med fru gjorde man oxå :)


Lördag: Jag, älskling o teddy drog hem till mormor o fika o gratta mej, sen drog vi hem till mamma, jag fick en sparnalle av henne man fick måla själv o den blev jätte söt :D vi spela lite, snacka skit, kolla gladiatorerna sen slagga vi.


Åkte hem på söndagen, annars har vi inte gjort så jättemycke i veckan, träffat folk, jag gjorde lasang(?) själv för första gången i mitt liv me tacco-kryddor i - blev farligt jävla gott :D


Måndag: Vaknar till vid 8 i har typ 30 grattis på facebook, o fler blev de, tack så jättemycket för dom :)

Drog till jobbet, började bygga lådor igen har jag för mig annars var det på tisdagen.. struntsamma :P

Efter jobbet blev det inte mycket gjort alls, hem o ta det lugnt :)


Tisdag: jobba o efter jobbet drog jag o erik ner på stan en vända, köpte tårta att mumsa på, sen hem igen.


Onsdag: blev vi hembjudna till mange efter jobbet, fika käk tillsammans o så.

Jag o Malin stog för matgörandet, o jag fick ännu en snilleblixt: blanda ihop gräddfil o ost (+salt o peppar) och ha på kycklingen till pomesfritsen, även detta blev farligt jävla gott, även fast kycklingen blev en smulas aning torr.


Torsdag: jobb o möte, gick kanoners.


Idag: Sovmorron, långpromenad me frugan i öra o matte breve :) Knäppte lite kort o så :)

annars har de inte hänt så mkt. Jag o erik glor på film nu.

snart dax att sova igen.


Va väl det jag hade att säga nu, eller ja.. skriva..

såååå

Hade gott igelkott!

 
 
Lisa

Lisa

15 februari 2012 22:03

Maaaaj Gaaaad, va du ä dälig på att blogga ;-) men när du väl bloggar ja då jävlar komemr det ;-) ha ha <3 Puss

http://www.lisaroos.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards