Kattis Findus Lundborg

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Kattis - 14 maj 2011 12:53

Insåg att då om nån gång ska man se på just "fredagen den 13:e", men gjorde man de? Nehe då! hahahaha

Ja men nej, sa ju att ja skulle fortsätta skriva om dagen, inte för att de finns så mkt mer o säga men ändå :P


JAG kar kommit på va min otur va, tralalalalala! Jag o erik införskaffa kubb i torsdags, de va dåligt väder igår så vi kunde inte spela, tralalalalala!!!

Just nu ser vädret bara lurigt ut, lixom mörka moln över allt, o sen eeeen liten plöck som lyser upp ote o bara skriker "kom o spela kubb häääär!"


Men annars var de bara en jävla massa skratt.


Kan ju berätta lite kort om skrattanfallen :D

Börjar me att vi trar till O'YES (älskar de :D) o köpade mat, för ja va gryyyymt sugen på kebab :P sen kom vi hem käkade, sen kommer ja inte riktigt ihåg, men ja o erik börja skoja me varan redan då, o efter han avbröt vår mysiga kramstund med ett "nu går vi ut o röker" så fick inte jag sitta i hanns knä på balkongen.. ja sätter mej på en typ trälåda o flummar  runt några helvarv, resultat, ja skrattar så jag gråter för att erik skrattar så han inte får nå luft.

Fick mascaran i ögonen så hade inte så mkt val (tyckte jag) än att använda mina små händer o ta bort de.. Erik påstog att ja va snart i hela ansiktet o sen fick han för sig o filma.. o ja påstår att jag ser ut som en tvättbjörn, när de i själva verket inte e så illa som ja trott då... Näh helskumt!

Antagligen mycket(!) roligare på plats, men ändå ^^


Idag vidar de sig va dagen bjuder på..

Funderar på o dra upp till tattueraren i årsta o kolla lite grajer, annars vill ja upp till gränby o köpa glass, men kom på att glassen kanske finns på ica eller willys oxå xD

Men nu först o främst e de vovve promenix morron cigg frulle o kaffe! Ev snabb tripp till afären innan så man kan köpa frulle :P


Ha de gott, igelkott (- en sån liten såg vi här om dagen, huuuuuuuuuur söt som helst, o han spran genom typ halva gården fram till oss o sen iväg, så han ville heja på oss :D)


EN SISTA GREJ! sorry om stavningen e rent åt helvete, men.. mammas datan som ja sitter vid ÄR just Rent Åt Helvete, all text går in i varannn o man ser knappt va man skriver, alltså betyder de att ja kan ha skrivi Q istället för typ.. L utan att veta om de...hoppas de e läsligt iaf xD

Av Kattis - 14 maj 2011 02:37

Trött o ska sova så detta blir ett kort inlägg medans kvällsciggen ryker...

Fredagen den 13, en skrsttfylld dag denna gång.

Inkeder dagen me över 2timmars telefonprat me fru, awesome!

Sen träffa kontaktpersonen, fika, prata strunt o skratta I mängder, men åt vad vet jag inte xD

Hamnade på gränby där ja krocka me sandra o prata lite mer, härligt härligt.

Sen hem, flumma som fan me erik, spela kort o fick skrattanfall efter skrattanfall :p

Sen kom kshina upp en vända o spela kort me oss :D

O nu har jag rökt klart!

Kanske slänger upp lite mer om denna fredag när jag vaknat igen,

annars kommer ja väl på nå bättre att kläcka ur mej :p

Ha de gött , go natt !

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards