Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2011

En jävla massa svammel..

Av Kattis - 22 augusti 2011 23:45

Hemma igen efter en vecka + hos mamma.


Ida har de väl vart lagom lugnt, vart nere på stan o sprungi ärenden i ur o skur o pratat me kära fru, kollat film o gjort inte ett dugg under kvällen.


Marsianpojkski tappar troligen bäbispälsen o ser fan inte klok ut då han tydligen byter färg i samma veva, så han e jättefläckig xD


Har väl inte hänt så mkt hos mamma kan ja väl påstå.

Träffat grannarna, spelat kort, tärning, fia o tvspel o lite så.


Fredan kan man väl påstå var en lagom specielldag..

först vaknar man skitpigg vig halv8 så tar teddy på långpromenad,

sen rnger fia o ber en komma ner på stan - fint väder=cykel..

på stan träffar man massa folk o pratar o pratar o pratar..

sen händer en grej o de blev smått kaos..

men efter ett ta lugna de ner sig, ja träffade sandra o prata me henne ett bra ta :D

Sen mot cykeln för att ta sig hem till svärmor för o käka mat - då kom regnet..

klara mej ändå hyffsat o såg blötare ut än ja kände mej,

sen skulle vi hem o då öser regnet ner.

Kommerhem till mamma GENOMBLÖTA o smått blåslagna, i alla fall ja..


ja, klanten är igång igen, bland annat lyckades ja me detta:

jag o erik cykla över nå jävla bro o på nått höger lyckas ja köra in o räcket, får grymt ont i tån o cykelkorg me nycklar o lås rasar, stannar nån cm från brokanten.. tack o lov för de!


Men nu är vi som sagt hemma igen, eller ja.. Jag ska till mamma igen tisdag eftermiddag nån gång o slaggar där tills onsdag för då ska ja bli kidnappad av frugan :D


FREDAG kommer hjärtegrynet hem från öland! :D

Lördag är det tal om eckeröbåten o nästa vecka nån gång eller så  rymmer jag troligen ut mot alunda hållet,  o efter de plockas nalle-bööönen hem ^^

annars vette ja fan va som e planerat xD


Någon person me en gnutta vett i skallen har troligen någongång sagt:

GÅ O LÄGG DEJ O SOV MÄNNISKA!

den personen va inte ja o har nån sagt så till mig så har ja inte lyssnat me de örat... Men nu hoppar bokstäver o skärmar o fan o hans moster bara runt,

så kanske ska sova i alla fall xD


Ha de gott igelkott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Presentation


En helgalen och måttligt onormal varelse som lever i Gottsunda, men håller oftare till i de centralare delarna av Uppsala.
Känn dig välkommen att följa denne varelses knasiga vardag, om det nu blir uppdaterat så ofta :P
Jag lovar inget, men vem vet (;

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards