Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

sjuklingens dagbok :

Av Kattis - 29 mars 2011 23:13

HAHA fan va skum rubrik, men aja lite kul måste man ju ha :P


mensvärk så man tror att man ska gå av o konstant jävla hosta blir till jävligt dålig sömn, bara så du vet de :P


de bevisades idag xD + att ja inte e nå vidare morron människa..

arbetsförmednongen mellan 9.15 o runt 12.30, utan cigg o hade inge snus me..

inte så lite irriterande.. suck.. hur som haver, lyssna på nån som babla 1½-2timmar o trötta smygkrassliga rastlösa jag kämpa me att hålla mej vaken, shit !

Tror ja slockna nåra korta vändor oxå :S helskumt xD

aja sånt händer, skyller på att ja inte e på topp o att natten va pain (a)


va på jobbsnack idag på etage, inge ledigt för stunden, men e uppsatt som inhoppare ifall nån blir sjuk, samt har chans att få jobb om nån slutar, så e ganska nöjd ändå :P

Han ja snacka me trodde även det fans chanser till sommarjobb om inte annat :)

Så ingenting e riktigt 100 säkert, men de e ju bara hoppas att de blir nånting i alla fall :)


Fick hem ett till marsvin idag, o dom verkar trivas bra ihop så de e kanon :)
tack o tack ^^

nu ska ja snövla vidare framför tv:n, ncis o 2½men står på tur :D


go jul!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards