Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Vet att ja borde sova men ska bara skriva några rader först (a)

Av Kattis - 2 februari 2010 00:05

Här händer de grejer, vart ska man börja?


De går jätte bra med Teddy trotts att han höll på o skrämma skiten ur mig inatt :O

Jag o erik låg o sov o ja vakna av en duns o en hund som flög upp i sängen,

samt ett pcsssh ljud som jag inte hade nån aning om vart de kom ifrån!

nyvaken som ja va blev 1a tanken (av nån anledning):

"Shit lägenheten håller på o explodera!" hahaha

iaf så flyger ja upp o tänder lampan för o kolla va de va,

bara stod o stirra tills ja kände nå blött på tån...

Haha visade sig att Teddy gett sig på o punkterat en 1,5l sprite-flaska som vi tydligen glömt framme xD

Så in i köket o försöka få stopp på läsk-fontänen, eller va man ska kalla de,

sen moppa golvet lite snabbt o gå o lägga sig igen.


I helgen har vi varit sociala med Helena o Morris :D

alltid lika härligt <3


I lördags kom janne o mamma förbi en vända, o vi 3 + hundarna tog en 3timmars(!) promenad runt gottsunda, kallt som fan men trevligt värre! :)


Sen är man ju smidig nog att ha tappat eriks telefon,

o innan ja hann upptäcka de har någon annan hittat den,

så den o allt på den är borta :/

Så har nytt comviq nr, o har ny mobil på ingång.



Projektarbetet går framåt sakta men säkert, lika så allt annat i skolan.


v 10 är de dax för praktik, dock ingen aning om vart ja ska va än men de lösersig


På lördag fyller jag år, o på onsdag ska vi ut på vip o gratta mig i förskott :P


Sen nästa vecka kommer en dag jag väntat på länge: Gaddnings dax :D

Tack så mkt faffa lilla som hjälper förvirrade lilla mommo me galenskaper :P


För övrigt har ja ont i tungan, fick de efter att ha ätit nått :/

går över snart hoppas jag ^^


Vet inte riktigt om ja har nå mer o skriva rent spontant?


lr jo har fått för mig att ja vill klippa till nå frilla av håret,

men de e ju inte så mkt att göra frilla av än så tror de får vänta ett tag...

(o nej, jag har inte tänkt att dra av mig allt ihop igen, än... :P)


Vet inte riktigt om ja har nå mer o skriva för tillfället?


eller jo: Jag o Erik har fått för oss att försöka sluta röka! 

den du! lycka till eller va säger man?


nej ett kiss-varv runt huset me teddy så han klarar natten o sen sova.


GOD NATT O SOV GOTT! :D


byebye <3


  

inom kort finns den på min rygg :D

 
 
mie

mie

3 februari 2010 06:45

Haha....känner igen det där med exploderande pet-flaskor =)
Sigges favorit på helgnätterna!!!!
Han släpar hem alla petflaskor han hittar ute också =)
Vi har döpt om honom till miljöhunden :)

http://floorballkeeper.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards