Kattis Findus Lundborg

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Här va de ett tag sen mn skrev :O

Av Kattis - 6 december 2009 13:12

Får vi ta o ändra på :P


Jag mår toppen idag o e jätte skrattig, hihi ^^

Igår va Ja o Erik o några till i sävja på fest hos lollo o sabrina

trevligt trevligt :D

kvällens höjdpunkt var helt klart lollo hela kvällen,

du e ju bara för underbar kära lilla joker <3

i övrig hade ja o erik oflyt på förmiddagen, men de löste sig på kvällen :)


Vad har annars hänt då?


Praktiken går kanon, bara älskar "mina" barn :)

Doch så har dom ju sina stunder, o vissa kan verkligen gå en på närverna *suck*

men där emellan ä dom underbara.

en av töserna hoppar på kryckor efter en incident på idrotten, gjorde illa knät :(

hoppas de blir bra snart :)

Vi har suttit o pysslat, gjort kottekransar o hyacinter ,

fast min kotte krans har inte lyckats tagit sig till gottsunda än, den ligger hos mamma xD


Jag insåg att jag har seriösa problem o stava :O

tur att de finns sån där rättstavnings grej xD


Annars händer inte mkt,

Ska ta tag i julstäd o pynt en vacker dag,

men alla julsaker ligger hos mamma så de tar nog ett tag,

men senast nästa helg är planen att få de klart :P

kommer troligtvis stressgöras i sista minuten, typ dagen innan, men men x)

apropå jul, årets julkalender (som jag typ missar varje dag men ändå)

verkar vara en av de bästa på många år :O

Har lyckats se första o typ 3e, haha lyckat (y)

kalla mig gärna barnslig som kollar julkalendern, men de kan ju va kul så måste ju kolla xP

Julklapparna är så gott som klara, sååå sköööönt :D


en annan sak jag insåg är att jag är mkt för xD x) osv idag :P skoj ^^


Nej ska försöka kolla om interflora har öppet nere i centrum, sen ev gå o hämta ut ett paket där :)

annars ska ja väl ner o handla ändå men aja :P


i övrigt kommer väl de inte hända så mkt idag skulle jag tro,

slappa, kanske försöka plugga lite, sticka

(haha jag har blivit gammal xO hihihi, nej men så illa är de inte, blev smittad av några på praktiken, 3kants sjalar/halsdukar (y) me like ^^)


Fruktansvärt sugen på pizza o kebab o hamburgare o tja bakis käk helt enkelt ^^

fast så jävla bakis e ja inte, typ inte de minsta alls faktiskt, bara jävligt skrattig hihi,

o jag mår bra, såååå jääääävla braaaa! :D:D:D <3


o bara för att ja känner för de så tänker jag berätta att:

jag älskar Erik Olsson oändligt obeskrivligt enormt gikantiskt mega massa jätte mkt, o oändligt massa enormt  o obeskrivligt mkt mer än de <3

Han gör mig lyckligast i världen <3<3<3


nej kolla interflora, dra till centrum, ta en cigg, fixa nå o käka, va social me älskling, sticka, plugga, städa osv är dagens (o veckans) att göra, iaf dessa ^^

tjopp tjopp


baj baj <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 5 juli 2014 09:41

Eh.. HEEEJ! Här var de en evighet sen man skrev.. Man kanske borde lägga bloggen på hyllan? Glömmer ju bara bort den.. Aja de visar sig.. Skrev i februari sist.. nu e de juli.. Hur mycket som helst har hänt me andra ord... Graviditeten har ...

Av Kattis - 4 februari 2014 15:19

Ja, här har det varit tvärdött, o har väl egentligen hur mkt som helt att kläcka ur mig.. Vet bara inte i vilken ände man börjar.. Julafton spenderades hos mamma Me familjen, super mysigt o jätte trevligt. Nyår firades med Mårten, Milad, Becca...

Av Kattis - 7 november 2013 20:57

här har de varit stendött.. Aja sånt händer1 Shit, vet inte ens när ja va in här senast.. Och för en gångs skull har det hänt massor :P' Teddy har flyttat hem till Erik efter ett tags velande o dividerande, men de känns som rätt beslut!   ...

Av Kattis - 21 juli 2013 23:08

Foten är typ bra igen, två besök på akuten, förstagången stukning andra gången sendrag enligt läkarna.. Tror dom har lite svårt att bestämma sig men nu e den typ bra igen så jag e nöjd.   Jobbat i vanlig ordning, avgudar mina arbetskollegor, he...

Av Kattis - 28 juni 2013 16:03

Jahapp, de e fredag, vädret e ganska ok.. I vad gör lilla jag? Jo jag ligger i sängen o latar mej o min lilla fot framför tv:n o trycker i mej alvedon o ipren... Jag har lyckats göra illa foten, igen.. I onsdags skulle ja o o kalven möta upp becc...

Ovido - Quiz & Flashcards